SNS

Waarom klopt de berichtenteller niet?

• 5 oktober 2017
  • 7 Reacties
  • 1581 Keer bekeken

Ondanks dat ik het nauwelijks belangrijk vind, toch maar eens vragen of onze teller voor geposte berichten aan tel moeheid lijdt.
Volgens mij zijn er de laatste dag/dagen 50+ van mijn totaal afgegaan. Hoe kan dat?
Groet,
Ben 🆒
PS Sabotage? Nieuwe kabinet in actie?

7 reacties

identiteitsfraude?
Hoi Ben,

Dit zegt me niets, ik overleg met InSided hoe dit kan.
Inmiddels ben ik er al uit. We schonen de community af en toe op om deze actueel, overzichtelijk en toegankelijk te houden. Dat geldt voor het (in-actieve deel van het) ledenbestand, maar ook voor oude topics over onderwerpen die niet langer relevant zijn of voor topics die ruimschoots door de tijd zijn ingehaald. Afgelopen woensdag hebben we weer een opschoning gedaan, waardoor je berichtenteller terugloopt. In het komende kwartaal gaan we door met het actualiseren van de bestaande inhoud.
Inmiddels ben ik er al uit. We schonen de community af en toe op om deze actueel, overzichtelijk en toegankelijk te houden. Dat geldt voor het (in-actieve deel van het) ledenbestand, maar ook voor oude topics over onderwerpen die niet langer relevant zijn of voor topics die ruimschoots door de tijd zijn ingehaald. Afgelopen woensdag hebben we weer een opschoning gedaan, waardoor je berichtenteller terugloopt. In het komende kwartaal gaan we door met het actualiseren van de bestaande inhoud.
Hoi Dennis,
dit kun je niet menen!!!!
Ten eerste zouden berichten altijd beschikbaar blijven en
ten tweede jullie kunnen toch niet mijn berichten aantal verlagen door berichten die jullie niet meer relevant vinden te verwijderen!!!
Ik snap werkelijk niet waarom jullie niet nadenken over wat jullie doen.
Groet,
Ben 🆒
PS ten derde; waarom horen wij niet vooraf hier iets over.
Ik heb er inmiddels een beetje over kunnen nadenken:
het klopt van geen kant dat jullie mijn berichten verwijderen zonder mij dus te vragen
jullie tevens het aantal van door mij geplaatste berichten verlagen
dit is diefstal, bedrog en misleiding
voor het oog van alle gebruikers klopt het getal wat jullie tonen bij een gebruiker dus niet meer
ik eis onmiddellijk ontslag voor diegene die dit heeft bedacht
ik verwacht tevens op zeer korte termijn het herstellen van mijn bijdrages
het herstellen van het tonen van het juiste door mij geplaatste bijdrages
het informeren van alle gebruikers over deze handelswijze
excuses
Groet,
Ben 🆒
PS Is dit het nieuwe "Normaal"? Ik noem dit achterbaks dom gedoe (ik ben dus echt zwaar teleurgesteld). Hoe is het mogelijk .........
PS2 ik kwam hier toevallig achter omdat ik ongeveer 2 weken geleden zag dat ik in de buurt van een mooi rond getal kwam. Leuk om op te scheppen bij de borrel. En dan ineens "verdwenen". Wat doet de SNS nog meer wat wij (nog) niet in de gaten hebben? Hoe betrouwbaar is de SNS eigenlijk?
PS3 En nu, hoe verder?
Ik ben er ook een aantal kwijt. Ik mag nu voor de tweede keer door dat mooie getal (1111).
Ik ben er ook een aantal kwijt. Ik mag nu voor de tweede keer door dat mooie getal (1111).
Ik heb vandaag 1111 biertjes getest 🆒
Toch mooi resultaat voor een niet bierdrinker (nauwelijks) en automobilist.
Als de SNS ook een aantal van de afschrijvingen van mijn rekening verwijderd, gaat mijn resultaat weer omhoog :)
Groet,
Ben 🆒

Reageer