SNS

Wanneer is iets beantwoord?

• 18 oktober 2016
  • 3 Reacties
  • 7096 Keer bekeken

Badge
Hoi,

Ik heb het al meerdere keren voorbij zien komen. Dat een sns medewerker een vraag als beantwoord markeert terwijl het nog maar half beantwoord is.
Zoals, "ik speel de vraag door en kom dan bij je terug"
En dan wordt dat gemarkeerd als beste antwoord.
Dat is naar mijn idee wel een antwoord, maar niet

het antwoord.

Als communitylid lijkt mij het logisch dat de topic starter het topic markeert als beantwoord.

Het Google Forum is daar beter in. Daar wordt er verschil gemaakt tussen "beantwoord" en "er is een reactie gegeven door een deskundig persoon".

Dus mijn vraag is:
Wat vinden de niet SNS werknemers hiervan?
(ook wel benieuwd wat de SNS werknemers hiervan vinden):8

3 reacties

Hoi Buitenhuisg,

Je hebt absoluut een punt, dit is niet de bedoeling.
De moderators markeren een antwoord zodra het juiste antwoord is gegeven op je vraag. Antwoorden waarin aangegeven wordt dat we het gaan onderzoeken of navragen mogen niet gemarkeerd worden als beste antwoord.
Ik instrueer de medewerkers over wanneer ze een antwoord moeten markeren als het beste antwoord.

De moderators markeren een antwoord zodra het juiste antwoord is gegeven op je vraag.
Ik instrueer de medewerkers over wanneer ze een antwoord moeten markeren als het beste antwoord.

Dat betekend dus de de Mods antwoorden als "beste antwoord" markeren.
Irene schreef net nog; Aan jou de eer om het antwoord te markeren zodra we een terugkoppeling hebben.
Alom verwarring lijkt mij.
Uitgangspunt dat de vrager een antwoord markeert, lijkt mij het goede.
Groet,
Ben 🆒
In het geval van Sjaakie zei ik dit omdat het wel zo netjes is na mijn fout. De richtlijn is dat wij het beste antwoord markeren als er echt antwoord is gegeven. Geen verwarring dus, de instructie van Wanda was helder.

Reageer