SNS

Beantwoord

Welke informatie moet een buitenlandse verzender hebben voor een overschrijving?

• 20 oktober 2016
  • 6 Reacties
  • 8145 Keer bekeken

Hallo
Welke gegevens moet precies iemand uit Frankrijk hebben als hij een overschrijving op mijn rekening wil doen ?
Is de IBAN nummer genoeg ? of moet hij ook de BIC hebben ?
vriendelijke groeten
KL
icon

Beste antwoord door StefanB 21 oktober 2016, 09:03

Goedemorgen Karine,

Leuk om je terug te zien op de community. Ik heb je vraag verplaatst naar het forum 'Dagelijkse bankzaken', dan kunnen andere community-leden het antwoord ook lezen. Sjaakie gaf het juiste antwoord: als iemand uit Frankrijk een overschrijving naar je wil doen, dan heeft diegene je IBAN en de BIC van SNS nodig. Onze BIC is SNSBNL2A. Weet je zo voldoende?

Dankjewel voor je hulp, Sjaakie 🙂
Bekijk origineel

6 reacties

Goedemorgen,

IBAN en BIC.

BIC kan je kosteloos opzoeken op een site op internet of in mijnsns.nl

Een fijne dag gewenst!
Goedemorgen Karine,

Leuk om je terug te zien op de community. Ik heb je vraag verplaatst naar het forum 'Dagelijkse bankzaken', dan kunnen andere community-leden het antwoord ook lezen. Sjaakie gaf het juiste antwoord: als iemand uit Frankrijk een overschrijving naar je wil doen, dan heeft diegene je IBAN en de BIC van SNS nodig. Onze BIC is SNSBNL2A. Weet je zo voldoende?

Dankjewel voor je hulp, Sjaakie 🙂
Hallo
Ja dus mijn rekeningnummer NL91 SNSB.........
+ de BIC
Ik zie op de informatie van mijn rekening dat de BIC niet SNSNL2A maar SNSBNL2A is

vriendelijke groeten

Karine
Goedemorgen,

IBAN en BIC.

BIC kan je kosteloos opzoeken op een site op internet of in mijnsns.nl

Een fijne dag gewenst!

Bedankt voor het antwoord
en ook fijne dag gewenst

Karine
Sorry voor de verwarring. Je hebt helemaal gelijk, Karine. De BIC van SNS is SNSBNL2A. Ik heb mijn bericht aangepast.
ok... dank je wel... voor de bevestiging

fijne dag

Karine

Reageer