Sticky

Welkom op de community!

• SNS Topper
  • 660 reacties
Leuk dat je de weg naar onze community hebt gevonden. Welkom :)

De community is het online platform van SNS waar je meepraat over financiële zaken. Je vindt er slimme financiële tips, je deelt informatie en neemt deel aan onderzoeken. Op die manier verbeteren we de financiële kennis van Nederland en krijg je meer inzicht in je geldzaken. Dit vinden we belangrijk. Het mooie aan de community is, dat ook jij andere leden kunt helpen. Dus weet je het antwoord op een vraag? Schroom dan niet om toe te snellen met een helpende hand. Als je zelf een vraag hebt, dan is dit de plek om ‘m te stellen.

Op het forum spreken we heldere taal. We willen dat onze antwoorden voor iedereen begrijpelijk zijn. Vind je onze communicatie toch niet duidelijk? Dan leggen we graag uit wat we bedoelen.

Ben je benieuwd wie we zijn en hoe de community werkt? Klik dan op de volgende linkjes:

De moderators zijn er op werkdagen van 8 tot 21 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur. Vragen beantwoorden we binnen 1 werkdag. De community is een plek voor iedereen en we willen daarom dat de sfeer goed blijft. Natuurlijk mag je een kritische noot plaatsen of feedback geven, maar denk hierbij om je taalgebruik. Op die manier blijft de community een plek waar jong en oud zich thuis voelt en meepraat.

Bedankt!

14 Reacties

gelezen hoor.
als ik iets kan mogelijk maken zo goed zijn met garantie winst
Hoi Astouti,

Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt. Wil je je vraag verder toelichten?
Leuk als introductie! Helder opgesteld :)
IK wil geen Com muunnty lid zijn Haal mijn er maar af.
Hoi Geest0224,

Jammer dat je geen lid meer wil zijn van de community. Mocht je je bedenken, dan kun je je account weer activeren door een mail te sturen naar community@sns.nl.
Jammer dat het youtube filmpje er niet meer op staat
Hoi sns08049,

Welk YouTube-filmpje bedoel je?
Hi, my name is Jamie Curtin and i would like to end my account with sns
Hi Jamie,

I just answered your question here.
I have a guestion i have a con and i cant't get a credit and deben in my cont
Hi Tomasz,

I don't understand your question, can you please give me more information?
Tomasz zijn laatste bericht heb ik verwijderd, omdat deze in het Pools was. Ik heb hem een privébericht gestuurd en aangeboden om hem daar verder te helpen.
Reputatie 2
Marijke schreef:

Tomasz zijn laatste bericht heb ik verwijderd, omdat deze in het Pools was. Ik heb hem een privébericht gestuurd en aangeboden om hem daar verder te helpen.

.

.
Groet,
Ben :cool:

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$