SNS

Adreswijziging minderjarig kind per post?

• 28 juli 2015
  • 3 Reacties
  • 3929 Keer bekeken

Badge
Wij gaan verhuizen! Tijdelijk, want over een jaar wordt het nieuwbouwhuis opgeleverd dat hopelijk dan echt op onze naam staat. Met dit soort gelegenheden moet je echt aan alles en iedereen een kopie van je ID verstrekken want anders kan er niks geregeld worden in dit land. Gelukkig kun je je adreswijziging bij SNS regelen met je digipas... dacht ik. Maar helaas, er verhuist een kind mee en dus moet het alsnog per post. Met kopie van mijn ID erbij. Daar zakt mijn broek wel een beetje van af hoor...

3 reacties

Badge +1
Hallo Reinout,

Ik begrijp dat je dit omslachtig vindt. SNS heeft ervoor gekozen dat bij minderjarige de vertegenwoordiger ook moet tekenen voor een adreswijziging. Waarom dit zo is vraag ik even na bij de betreffende productmanager; je hoort van ons zodra we terugkoppeling hebben. Voor nu kun je de documenten ook inscannen en sturen naar [email]info@sns.nl[/email] of even langsgaan bij een SNS Winkel.

ps. succes met verhuizen 🙂.
Badge
Hallo Reinout,

Ik begrijp dat je dit omslachtig vindt. SNS heeft ervoor gekozen dat bij minderjarige de vertegenwoordiger ook moet tekenen voor een adreswijziging. Waarom dit zo is vraag ik even na bij de betreffende productmanager; je hoort van ons zodra we terugkoppeling hebben. Voor nu kun je de documenten ook inscannen en sturen naar [email]info@sns.nl[/email] of even langsgaan bij een SNS Winkel.

ps. succes met verhuizen 🙂.

Dank je!

Logisch dat de vertegenwoordiger moet tekenen, maar niet logisch dat ik dat voor mezelf wel kan doen mbv de digipas maar niet als vertegenwoordiger van mijn dochter.
Dank je!

Logisch dat de vertegenwoordiger moet tekenen, maar niet logisch dat ik dat voor mezelf wel kan doen mbv de digipas maar niet als vertegenwoordiger van mijn dochter.

Hi Reinout,

Jouw suggestie is iets wat we graag willen realiseren vanuit SNS, maar waar we nu nog niet de capaciteit voor hebben. Het is toegestaan voor een wettelijk vertegenwoordiger om een minderjarige te laten meeverhuizen, alleen hebben we het technisch nog niet kunnen inrichten. Deze staat op de wensenlijst, we weten nog niet wanneer we dit realiseren. Het zal in ieder geval niet op korte termijn zijn.

Reageer