SNS

ASN Bank, RegioBank en SNS lanceren nieuwe app-functionaliteit

  • 28 februari 2018
  • 35 Reacties
  • 24192 Keer bekeken


Toon eerste bericht

35 reacties

Was opzich blij met deze nieuwe PSD2 functinaliteit. Maar het lijkt er op dat de (sns) app er nog niet helemaal klaar voor is.
Na het succesvol toevoegen van de ASN rekening die ik samen met mijn vriendin heb crashed de app.
Bij opnieuw starten blijft de sns app onheroepelijk crashen, dus in plaats van twee rekeningen kan ik nu helemaal nergens meer bij. 😠
Was opzich blij met deze nieuwe PSD2 functinaliteit. Maar het lijkt er op dat de (sns) app er nog niet helemaal klaar voor is.
Na het succesvol toevoegen van de ASN rekening die ik samen met mijn vriendin heb crashed de app.
Bij opnieuw starten blijft de sns app onheroepelijk crashen, dus in plaats van twee rekeningen kan ik nu helemaal nergens meer bij. :@

Dat klinkt niet goed. Kan je aangeven of je een foutboodschap krijgt? Of op welk punt de app crashed? Dus bij het opstarten al meteen, of pas na het ingeven van de pincode cq. vingerafdruk?
Hoi Marcel,

Ik krijg geen fout melding en de app crashed eigenlijk meteen na het ingeven van mijn pincode (of faceID).
(Een fractie van een seconde zie ik nog net het saldo van mijn oorspronkelijke sns rekening dus het lijkt mis te gaan op het moment dat de gegevens van de 2e rekening opgehaald worden).

Hopenlijk kunnen jullie daar iets mee.

Remi

ps ik heb nog niet geprobeerd om de app helemaal opnieuw te instaleren (vroeg me af of dat zincol was)
Badge +2
Hoi Ray71,

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat de nieuwe functie zorgt voor meer kopzorgen. Wil je de app verwijderen en opnieuw installeren? Vaak doet dit wonderen. Als het niet helpt, dan trek ik een specialist aan zijn of haar jasje.
Hoi Marijke,

Heb het net even geprobeerd, maar ook na herinstalatie blijft de app crashen.
Ben dus bang dat het probleem deels ook aan mijn aangepaste profiel (de 2e rekening) ligt.

Alvast bedankt voor je hulp
Reputatie 2
Badge +1
Hoi Ray71,
Heb je nog een ander mobiel device (Apple of Android) waarop je de SNS app kunt installeren? Ik merkte dat de PSD2 functionaliteit automatisch wordt overgenomen op alle mobiele devices waarop je jouw SNS account in een app hebt geïnstalleerd en geconfigureerd. Wellicht kun je via een ander mobiel device wel toegang krijgen tot de app en PSD2 functionaliteit uitzetten.
Groeten,
Stefan

NB: ik heb de SNS app op mijn iPad en op 2 android toestellen draaien. Op alle devices is mijn toegevoegde ASN rekening zichtbaar.
Reputatie 2
Badge +1

Ik begrijp deze afweging, maar als de keuze inhoudt dat ik als klant niet kan vertrouwen op de juistheid van de geboden informatie, ik in feite gedwongen wordt om toch naar de app van de bank te gaan waar de rekening wordt gehouden. Daarmee is de toegevoegde waarde van het kunnen inzien van externe rekening en in de SNS app eigenlijk tot praktisch nul gereduceerd.

Daarom zijn je opmerkingen ook heel welkom, want daarmee kunnen we kijken wat we kunnen verbeteren.

Ik zie net bij de update van de app dat er nu een 'refresh' symbooltje staat bij de externe rekening wanneer deze nog niet is bijgewerkt. Dat is in mijn beleving geen eindoplossing, maar wel een flinke verbetering. Ik zie nu in ieder geval dat ik iets moet doen om de meest recente info zichtbaar te maken.
Badge +2
Hoi Marijke,
Heb het net even geprobeerd, maar ook na herinstalatie blijft de app crashen.
Ben dus bang dat het probleem deels ook aan mijn aangepaste profiel (de 2e rekening) ligt.
Alvast bedankt voor je hulp


Het signaal waarbij je aangeeft dat de app het nu helemaal niet meer doet, heb ik nog niet eerder voorbij zien komen. Mail je je postcode, huisnummer, achternaam en geboortedatum naar: webcare@sns.nl o.v.v. 'Community - Nieuwe app functionaliteit'? Vermeld in je mail ook welke versie van de app je gebruikt en wat voor soort telefoon en besturingssysteem je hebt. Ik vraag een specialist dan om hulp.
Hoi Marijke/Stefan,

Ik heb het even op mijn Ipad bekeken, maar daar crashed de app (na een verplichte update) ook, dus er lijkt echt iets mis te zijn.

Ik heb mijn gegevens naar webcare gemailed

groeten
Remi
Badge +1
[/quote]
Ik heb mijn gegevens naar webcare gemailed
groeten
Remi

Dankjewel, Remi. We gaan ermee aan de slag.

Reageer