Betaalverzoek live

Vandaag is het dan eindelijk zover: het betaalverzoek gaat online. Vanmiddag komt er een update van de SNS Mobiel Bankieren app en zodra je deze hebt geïnstalleerd, kun je aan de slag met het betaalverzoek.

Testen
Er waren veel leden die het betaalverzoek in onze mobiele app misten. Na een lange testperiode is de functie sinds vorige week beschikbaar in de Sl!m-app, zodat we konden testen of alles goed werkt. Er zijn geen problemen gevonden en daarom gaat vanmiddag het betaalverzoek live.

8 Reacties

Super, erg blij mee. Ik heb nog wel een vraag. Als ik met mijn Belgische of Duitse vrienden uiteten ga, lukt het dan ook, of is het alleen voor Nederlandse ingezetenen?
Goedemorgen Tess,

Wat leuk om te lezen dat je blij bent met het betaalverzoek. Je kunt 'm alleen sturen naar mensen met een Nederlandse betaalrekening. Je buitenlandse vrienden betalen het etentje dus door geld naar je over te maken. Hier vind je meer informatie over de nieuwe functie.
Oke dank je wel voor je antwoord. Wel erg jammer. Het zou een mooie primeur zijn!
Tess schreef:

Oke dank je wel voor je antwoord. Wel erg jammer. Het zou een mooie primeur zijn!

Dat komt meer doordat iDEAL een puur Nederlands product is. Het scannen van de QR code zou een optie zijn, want dat is een normale SEPA overboeking, maar dan moet de bankapp van de andere bank de inhoud van de QR code wel begrijpen. En ook dat is niet het geval voor zover ik weet. En; een SEPA overboeking ontvang je bovendien alleen op dezelfde dag als je ze op werkdagen indient voor 15:00.
Vandaag voor het eerst gebruikt. It works like a charm!
Alleen een vraagje...is het mogelijk om een notificatie te ontvangen wanneer iemand het betaalverzoek heeft betaald?
Hoi Alyssa,

Welkom op de community. Zo te lezen ben je blij met de nieuwe functie in de mobiele app :) Je ontvangt geen notificatie als een betaalverzoek is voldaan. Als je inlogt op de mobiele app, dan zie je onderaan in je rekeningoverzicht 'Betaalverzoeken' staan. Onder deze knop zie je of een bedrag is betaald.
Een notificatie zou inderdaad een waardevolle aanvulling zijn. Wat ik overigens wel gaaf vind, is het feit dat je in de app kunt zien / bijhouden hoe vaak op een betaalverzoek een betaling is binnen gekomen. Handig als je met een groep vrienden de rekening wilt delen met elkaar.
Stefan schreef:

Een notificatie zou inderdaad een waardevolle aanvulling zijn. Wat ik overigens wel gaaf vind, is het feit dat je in de app kunt zien / bijhouden hoe vaak op een betaalverzoek een betaling is binnen gekomen. Handig als je met een groep vrienden de rekening wilt delen met elkaar.

Volgens mij staan push notifications op de wishlist. Status kan ik je helaas niet noemen.

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)