SNS

Blijft SNS Nutsbank?

• 30 december 2015
  • 26 Reacties
  • 13997 Keer bekeken

Toon eerste bericht

26 reacties

Hallo Big Ben,
1. Het is toe te juichen dat een medewerker van de SNS-bank zich op de community (of is het in?) laat horen.
2. Het is prima de SNS mensen zonder baan aan werk helpt en daarmee de service tracht te verbeteren.

Maar: dat is niet het onderwerp waar ik het over had. Noch deze nieuwe medewerkers, noch de manager die het stukje schrijft horen tot de 'verantwoordelijke mensen'. Ze bepalen et beleid van SNS niet en nemen niet de beslissingen. Mensen van buiten aannemen als servicemedewerker is een bevestiging van mijn stelling: contact met de klant is iets dat los staat van het management van de bank.

Ik heb hier en daar ook gelezen, dat de top te weinig tijd heeft om zich op het forum te roeren. Dat maakt duidelijk dat de klant niet hoort tot de prioriteiten. Dat laat onverlet, dat vele medewerkers van SNS die werk doen dicht bij de klant (bv de SNS-winkels) klanten heel goed helpen.

Hoi StefBlom,
natuurlijk kan ik je zienswijze volgen, maar, indien je een trap op wilt lopen doe dat vooral tree voor tree. Maw. door met het middenkader te converseren word je bereik naar de top korter. Tenslotte is de SNS bank ook niet in één dag gemaakt zoals deze nu is.
Er is een cultuur verandering nodig en dat kost vooral ... veeeeel tijd.
Groet,
Ben 🆒

Reageer