SNS

Sticky

Inloggen op de vernieuwde community

• 15 juli 2019
  • 31 Reacties
  • 11104 Keer bekeken

Toon eerste bericht

31 reacties

Hoi Ferd,
ik gebruik Edge niet, miky is minstens zo hijgerig.
Ik denk toch dat het aan je instellingen ligt.
Probeer Brave browser eens Hier naar Brave website.
Groet,
Ben 😎
Evelyn,
Hartelijk dank . zo te zien werkt alles weer.
Reputatie 3
Badge +3
Zo te zien werkt alles weer.

Goedemorgen @krtbsch, dank voor je bevestiging.
Is het ons samen mooi gelukt! Fijne dag☺
Ik heb in ieder geval iets nauwkeuriger gespot waar het inloggen fout gaat in mijn geval.
Wanneer ik meer dan één attentiemails ontvang over nieuwe bijdragen in de community, dan werk ik die in serie af. Wanneer ik dan in de eerste daarvan een reactie plaats, moet ik uiteraard inloggen.
Na het plaatsen van die reactie ga ik terug naar de tweede attentiemail. Via de link kom ik weer bij de community, en als ik ook dan wil reageren, moet ik weer inloggen. In het verleden was dat niet nodig, omdat ik dan automatisch in dezelfde sessie terechtkwam.
Helaas, dat is niet meer.
Wanneer ik nu voor die tweede reactie wil inloggen, geeft mijn wachtwoordmanager alleen nog het account van mijn mederekeninghouder. Kennelijk moet er een nieuwe sessie worden gestart, en dat kan niet de eerste zijn.

Zo komt het, dat ik door deze beperking min of meer wordt gedwongen om met andere identiteit (account) in te loggen. Ik kan natuurlijk de eerste sessie stopzetten, maar dat is niet altijd handig.
Omdat ik open kaart speel en laat merken dat ik onder dit account soms dezelfde persoon ben, breng ik wellicht een enkeling in verwarring. Mijn excuus, ik doe dat niet bewust.
Reputatie 3
Badge +3
Ben nooit echt zeker over mijn login, en liet het daarom even rusten. De account leek bij inloggen wel te worden geaccepteerd maar ik raakte er niet mee ingelogd op het forum.

Ik heb er sinds vanmiddag wel twee nieuwe forumvrienden bij, die zich van daag hebben ingeschreven en niet direct te begrijpen priveberichten versturen. @Evelyn SNS zal ik een DM hierover sturen?

Ps. @Evelyn SNS mooi om al weer veel bekende zaken terug te zien, het forum bouwt al wat historie op, mooi dat dit mee wordt genomen. Ondanks alle kritiek die we ook vaak kunnen hebben is het hebben van een banken forum toch ook een bijzonderheid geworden. Toch iets om bij stil te staan.

Beste @Ferd,

Gisteravond heb je door middel van een uitgebreide reactie laten weten dat inloggen niet zonder problemen verloopt. Eerder las ik ook (in bovenstaande quote) dat het niet vlekkeloos gaat. Inloggen op de community verloopt moeiteloos als je de stappen in de uitleg volgt, ik hoop dat de toelichting werkt en dat het je helpt.

In je reactie heb je me ook ingelicht over je nieuwe vrienden. Als je privéberichten niet op prijs stelt, kun je deze mensen bijvoorbeeld vriendelijk verzoeken om géén berichten te sturen. Maar misschien heb je dat al gedaan. Als je last hebt van spam (o.i.d.) in je inbox van de community, dan help ik je graag uit de brand.

Tenslotte wil je bedanken voor je historisch fijne terugkoppeling over de community. Zoveel mensen, zoveel wensen. We doen ons best en hopen dat veel (en steeds meer) mensen het forum nuttig vinden en het met plezier bezoeken.
Reputatie 3
Badge
Hoi Ferd,
ik gebruik Edge niet, miky is minstens zo hijgerig.
Ik denk toch dat het aan je instellingen ligt.
Probeer Brave browser eens Hier naar Brave website.Groet,
Ben 😎

Ik kan je niet helemaal ongelijk geven. Het is kiezen tussen kwaden. Ik zal je suggestie gaan bekijken.

In mijn post (wat rommelig met edits) had ik ook vast gesteld dat het de cookieinstellingen van de browsers waren. De rode meldingen, waarvan de plaatjes waren gemaakt zijn alleen weinig specifiek over wat er nu precies fout gaat. Die platjes komen bij de site vandaan. Wat de sitebouwers zouden kunnen bekijken (@Evelyn SNS ?) is of die meldingen nog wat meer richting cookies kunnen wijzen. Mogelijk moeten de meldingen hiervoor wat meer worden gedifferentieerd. Een browser als Edge start standaard met alle cookies geblokkeerd. De meldingen sturen minder IT savvy klanten het bos in, is mijn vrees.

Reageer