Nieuwe commercial


  • Community Manager
  • 674 reacties
Hi all,

Vanaf morgen op tv te zien, maar vandaag voor jullie al hier:
onze nieuwste commercial :)

https://www.youtube.com/watch?v=IaY6Vw8wVtY&feature=youtu.be

Wat vinden jullie ervan?

8 Reacties

Reputatie 4
Heel aardig.
In ieder geval een bevestiging van mijn eigen ervaringen met spraakgestuurde menu's.
En, hebben al meer mensen de commercial gezien? Zelf vind ik het stukje in de auto erg leuk. Meubelboulevard is opeens boekhandelaar :D Dan toch liever persoonlijk contact, wat jij ?
Reputatie 3
Dus de man in de commercial belt liever met de SNS dan de straat over te steken om in de winkel zijn vraag voor te leggen?? Blijkbaar wil deze man geen persoonlijk contact! Of zou hij straatvrees hebben?
Beste @Blacktomcat,

De moraal van ons verhaal (in de commercial, maar óók in de praktijk) is oprechte betrokkenheid en interesse in het welzijn van onze klanten. Daarom zetten we in op meer persoonlijk contact. En hoe merk je dat als klant? Het idee is dat we bouwen aan vertrouwen en dat je zo een een relatie met elkaar opbouwt, zodat de adviseur je goed leert kennen en je nog beter kan helpen met al je grote en kleine vragen over geld.

Het is niet relevant of Bart (in de commercial) straatvrees heeft. Of dat de naam Sylvian al dan niet fictief is in het verhaal uit de praktijk van Monique Mentjox. Wie ook bij ons aanklopt, we helpen graag. Dat zit in onze genen, we geloven wij dat de bank er is voor de mensen, niet andersom.
Reputatie 4
Kijk uit, Evelyn, laat je niet teveel verblinden door je marketing achtergrond.
In het verhaal van Monique is de "echtheid" van Sylvian wel degelijk van groot belang. Ik zou hier de naam Sylvian verklaren als verzonnen, in het belang van zijn en zijn moeder's privacy (waar SNS immers ook groot belang aan hecht).

Maar ik ben heel blij met je slotopmerking.
Reputatie 3
Als ik een stoel wil kopen ga ik dat toch niet een bank vragen?!
Hoi @Koos,

Vanzelfsprekend borgen we de privacy van onze klanten, toch bedankt voor je goede zorgen om 'Sylvian'. Ik ben blij dat je de positieve boodschap van mijn bericht opmerkt, maar vergis je niet: ik heb geen marketing achtergrond. De afgelopen 30 jaar en ook nu bij SNS is communicatie mijn specialisme.
Reputatie 4
@Evelyn,
Leuk dat je me daaraan herinnert. Excuus, je hebt het ongetwijfeld eerder gezegd.

Als leek denk ik dan altijd aan de definitie van communicatie:
het is een poging om zo dicht mogelijk langs elkaar heen te kletsen.

En dat is al lastig genoeg.