SNS

Oud-topman SNS veroordeeld tot anderhalf jaar cel

• 20 mei 2016
  • 4 Reacties
  • 10072 Keer bekeken

Tsja, ook dit moet worden gezegd.
Oud-topman SNS veroordeeld tot anderhalf jaar cel
De rechtbank Midden-Nederland heeft oud-topman Buck Groenhof van SNS Property Finance, de vastgoedbank van SNS, vrijdag veroordeeld tot achttien maanden cel, waarvan zes voorwaardelijk. Hij wordt schuldig geacht aan het leiden van een criminele organisatie, omkoping, witwassen en valsheid in geschrifte. Tegen Groenhof was vier jaar geëist.

Lees hier verder
Groet,
Ben 🆒

4 reacties

Krijgen wij onze centjes terug ?
Hoi Peter1951,

Welkom op de community. Ook wij hebben dit nieuws gelezen via diverse media. Ben je een onteigende aandeelhouder? Dan kan ik me voorstellen dat je op zoek bent naar actuele informatie over de afhandeling van de schadeloosstelling. Deze informatie vind je op de website van de Rijksoverheid.

Omdat dit je eerste bericht is op de community, wil ik je graag op twee topics wijzen. Misschien vind je het leuk om het topic ’Welkom op de community’ eens door te lezen. Verder kun je jezelf voorstellen in de Koffiekamer.

@Ben Bedankt voor het delen van het artikel.
De aanvoerder van de club van Buck krijgt een rode kaart !! Terug naar af en lever je kick back provisie maar in !
Het is verwarrend, maar hij werkte voor een ander deel van de overkoepelende SNS organisatie. Deze is inmiddels "los" van de SNS, en dus ook niet (meer) betrokken bij "onze" SNS bank.
Het gekke is nog wel, dat hij "maar" interim-bestuurder die het onderdeel uit het slop moest trekken was (oftewel tijdelijk vervangende bestuurder). Anderen waren dus voor hem verantwoordelijk en daar staat hier niets over.
Ik blijf het jammer vinden dat het bijna niet mogelijk is falende bestuurders ter verantwoording te roepen. Wie claimt veel geld waard te zijn, moet ook op de blaren durven zitten. Tenslotte moet (meestal) "Jan met de pet" dat (bijna) altijd.
Groet,
Ben 🆒

Reageer