SNS

Reactie directie SNS Bank na e-mail met e-mailadressen in cc

• 8 oktober 2010
  • 5 Reacties
  • 17466 Keer bekeken

Reputatie 4
Badge +1
Netjes, en bedankt voor de nadere uitleg mbt Freshminds

Ben benieuwd naar de chatsessie op 26 oktober!

5 reacties

Naar aanleiding van een mail die dinsdag jl. is verstuurd, vindt er een flinke discussie plaats op de SNS Community. Mede naar aanleiding van enkele opmerkingen van communityleden lijkt het mij goed om hier namens SNS Bank op te reageren. Allereerst vind ik het namens SNS Bank uitermate vervelend dat via een e-mail die vanuit de SNS Community is verzonden, inzage is gegeven in e-mailadressen. Hiervoor wil ik namens SNS Bank nadrukkelijk excuses aanbieden. Dit had niet moeten gebeuren. Zoals Liz al heeft opgemerkt, gaat het hier om een menselijke fout, waarvoor zij namens zichzelf ook al excuses heeft aangeboden. SNS Bank heeft direct naar aanleiding van de e-mail contact opgenomen met Liz en FreshMinds. Dit heeft onder meer geleid tot de excuusmail die binnen een uur na verzending van de oorspronkelijke e-mail is verstuurd. Daarnaast heeft SNS Bank met FreshMinds afspraken gemaakt om een herhaling in de toekomst te voorkomen. Waar mensen werken, kunnen fouten worden gemaakt. Als SNS Bank vinden wij het belangrijk om na zo'n fout alles in het werk te stellen om herhaling te voorkomen. Naar onze mening heeft Freshminds hierop een goed antwoord gegeven, waardoor wij alle vertrouwen hebben in een goed functioneren van de SNS Community. Naar aanleiding van de reactie van Liz zijn er ook wat vragen gekomen over de positie van FreshMinds ten opzichte van SNS Bank en de SNS Community. FreshMinds is de uitvoerende partij voor de SNS Community. Toen SNS Bank enige tijd geleden het idee bedacht om een online community op te richten, waar klanten met elkaar, klanten met ons en wij met klanten in contact kunnen komen, zijn wij op zoek gegaan naar een professionele partij die de kennis en kunde in huis heeft om die online community te bouwen en te faciliteren. En dat ook in de praktijk bij andere bedrijven bewezen heeft. In FreshMinds hebben wij deze partij gevonden en SNS Bank is tevreden over de samenwerking tot nu toe. Via de SNS Community leren wij veel van onze klanten. We horen waar het goed gaat, we horen waar het beter kan. Daarnaast zien wij - en dat is leuk om te zien - ook steeds meer interactie tussen leden onderling. Dat alles is voor ons zeer waardevol. Uit de inhoud van de reacties - op dit voorval, maar ook op andere onderwerpen - zien wij tegelijkertijd een grote betrokkenheid van de communityleden. Dit alles is voor ons reden om door te gaan met de SNS Community. Wij hopen dat dit - ondanks dit vervelende voorval - ook voor jullie als deelnemers aan de SNS Community geldt. Om van de gelegenheid meteen maar gebruik te maken: over SNS Bank, haar dienstverlening, de nieuwe campagne en allerlei andere onderwerpen, zal er hoogstwaarschijnlijk op dinsdagavond 26 oktober (of een andere datum) een chatsessie zijn waaraan ik vanuit SNS Bank deelneem. Ik hoop velen van jullie die avond daar virtueel te treffen! Arie Koornneef, directeur Marketing SNS Bank
Dank!

Closed.

Groet,

Ben
Reputatie 3
Badge +1
Excuses aanvaard!

En bedankt voor het geven van helderheid over de organisatiestructuur achter deze SNS community.

Stefan
Reputatie 2
Duidelijke uitleg! Bedankt!
Bedankt voor de uitleg.

Reageer