SNS

SNS Betalen: Beste Betaalrekening van 2016

  • 19 juli 2016
  • 5 Reacties
  • 1317 Keer bekeken

  • Oud Moderator
  • 903 reacties
SNS Betalen is voor de 3e keer op rij uitgeroepen tot de beste betaalrekening door onafhankelijk productvergelijker MoneyView. SNS Betalen kreeg van Moneyview vijf sterren voor prijs en voorwaarden.

Waar de rekening dan in uitblinkt? SNS onderscheidt zich vooral met de mogelijkheid om 3 dagen rood te staan zonder dat dat de klant rente betaalt, rente die de klant krijgt over zijn of haar geld tot €5.000 en dit jaar ook met de nieuwe aankoopverzekering.

5 sterren voor prijs
MoneyView beoordeelt elk jaar de verschillende betaalrekening voor particulieren. Dit jaar vergeleken ze 13 rekeningen op prijs en voorwaarden. Voor de prijs heeft Moneyview gekeken naar de standaard kosten per jaar, de kosten voor een 2e bankpas en creditcard, de rente die de klant krijgt over zijn of haar geld op de betaalrekening en de rente die de klant betaalt bij roodstand.

5 sterren voor voorwaarden
Voor de voorwaarden heeft de productvergelijker gelet op:

- de rente voor rood staan
- de mogelijkheden om contant geld te storten
- mobiel bankieren
- online inkomsten en uitgaven in kaart brengen
- mogelijkheid om rood te staan.

Een nieuw onderdeel dat Moneyview dit jaar heeft meegenomen is de aankoopverzekering voor spullen die de klant koopt met zijn of haar bankpas. SNS Betalen is de enige betaalrekening die deze verzekering biedt.

Over MoneyView
MoneyView is het onafhankelijke onderzoeks- en benchmarkinstituut voor financiële dienstverleners. MoneyView volgt op dagelijkse basis de productontwikkelingen op het gebied van levensverzekeringen, pensioenen, hypotheken, schadeverzekeringen, inkomensverzekeringen, beleggingsproducten en bancaire producten.

Lees hier het hele rapport van MoneyView.

5 reacties

(Al weer :$) Gefeliciteerd SNS(-ers)!
Groet,
Ben 🆒
Reputatie 1
SNS haalt inderdaad nogal eens een prijs binnen. Gefeliciteerd alle SNS-ers. En blijf proberen de beste te blijven.
Bedankt heren. En daar doen we natuurlijk ons uiterste best voor, Jan 🙂.
Nice, maar als ik het artikel in de consumentengids nr. 7/8 van juli/augustus 2016 lees, valt er nog het een en ander te verbeteren met de kennis van de klantenservice.
Hi Blacktomcat,

Ik heb het onderzoek net gelezen. Er is inderdaad ruimte voor verbetering 🙂.

Reageer