SNS

SNS eerste bank die de Overstapservice volledig digitaliseert

• 10 november 2016
  • 6 Reacties
  • 7861 Keer bekeken

• Oud Moderator
  • 903 reacties
SNS maakt het mogelijk om volledig online van betaalrekening over te stappen. Consumenten die met de Overstapservice naar SNS overstappen, hoeven voortaan geen papieren document meer te ondertekenen. Nieuwe klanten kunnen online een nieuwe betaalrekening bij de bank openen en de Overstapservice aanvragen. De Overstapservice zorgt ervoor dat 13 maanden lang overschrijvingen en incasso’s worden doorgestuurd naar de nieuwe betaalrekening. Om dit proces te voltooien moet de klant alleen nog met zijn SNS digipas de aanvraag online ondertekenen. SNS is de daarmee de eerste bank die de Overstapservice volledig heeft gedigitaliseerd. Online overstappen kan vanaf 10 november. Lees het hele bericht op onze website.

6 reacties

Badge
Maar iemand die overstapt van een andere bank heeft geen digipas, krijgt hij deze dan ook zonder te ondertekenen?
Hoi Gerard,

Dit filmpje maakt het een stuk duidelijker.

Badge
Aha ik snap het. Ik heb het ook even uit geprobeerd.
Eerst een bankrekening openen, en daarbij kun je je identificeren door €0.01 over te maken naar SNS én een kopie van je identeitsbewijs op te sturen. (zoals bij de bijlage)

En dan krijg je je digipas en kun je de overstapservice aanvragen. En dat dus allemaal zonder langs de SNS winkel te gaan.

Ik vind het makkelijk.
Goed bezig zou ik zeggen!

Gerard
Badge
Toch vind ik het fijn dat er nog wel SNS winkels zijn, want ik zou waarschijnlijk gewoon even langs komen.
Hoi Gerard,

Fijn om te lezen dat het lukt om een rekening te openen. Ik ben ook blij met de SNS Winkels, zo heb je persoonlijk contact met een medewerker die je helpt bij de aanvraag.
Op de achtergrond wordt gewerkt en dat merk je dan af en toe op de voorgrond.
Inderdaad goed bezig!

.
"Gewoon doorgaan svp!" :)
Groet,
Ben 🆒

Reageer