SNS

Typisch Nederlandse onderhandelingsgêne centraal in nieuwe SNS-commercial

  • 16 maart 2018
  • 0 Reacties
  • 13716 Keer bekeken

  • Oud community manager
  • 67 reacties
Op zondag 18 maart start een nieuwe SNS-campagne. Wij Nederlanders vinden onszelf behoorlijke koopmannen, maar als puntje bij paaltje komt vinden we onderhandelen maar lastig. We staan met knikkende knieën bij de keukenboer. We schamen ons om te vragen om korting bij de elektronicazaak. SNS snapt dat het ongemakkelijk is om te vragen om voordeel. Daarom krijgen klanten bij SNS Combinatievoordeel, en daar hoeven ze niet om te vragen. Bankieren bij SNS levert je dus echt wat op.



TN’er (Typische Nederlander) Bart stapt in de nieuwe tv-commercial voor SNS vol goede moed een witgoedzaak binnen voor een wasmachine en een droger. En omdat hij twee apparaten wil aanschaffen moet er toch een dealtje te maken zijn, vindt hij. Maar dat blijkt eenmaal in de winkel nog een stuk lastiger dan gedacht, over korting beginnen. SNS snapt dit. Dus krijgen klanten die bij SNS meerdere producten hebben voordeel zonder dat ze daar om hoeven te vragen. Korting op je hypotheekrente bijvoorbeeld, als je ook een betaalrekening hebt. “Da’s een bank die ’t snapt”, vindt TN’er Bart.

Nieuwsgierig naar de commercial? Hij is vanaf zondag op TV maar jullie kunnen hem nu al zien:
https://www.youtube.com/watch?v=yHtXm5fGYv8&feature=youtu.be


0 reacties

Geen reactie

Reageer