SNS

Veelbesproken onderwerpen in de maand juni

• 26 juni 2018
  • 2 Reacties
  • 25129 Keer bekeken

Badge +2
In mei hebben we voor het eerst een samenvatting gemaakt met veelbesproken onderwerpen in deze maand. Ik ben benieuwd hoe jullie dit topic hebben ervaren. Ook deze maand brengen we een update zodat je in 1 oogopslag ziet wat er speelde op de community. Daarnaast geef ik een aantal tips, omdat de vakantieperiode er aankomt.

Storingen
De maand juni was op storingsgebied een roerige maand. Gelukkig zijn inmiddels de meeste storingen verholpen. Wat vooral opviel, was dat veel klanten de spaarpotten misten in de mobiele app. Deze waren tijdelijk niet inzichtelijk en voor velen was dit een groot gemist. Het is mooi om te lezen dat deze functie door veel klanten wordt gewaardeerd en er volop gebruik van wordt gemaakt. Inmiddels werkt alles weer dus de spaarpotten kunnen weer worden gevuld. Of, nu de vakantie eraan komt, worden geplunderd ;)

Vakantieperiode
Nu we het toch over vakantie hebben: ga jij er nog op uit? Het is slim om goed voorbereid op reis te gaan, zodat je volop kunt genieten. Controleer daarom van te voren of je reisverzekering voldoende dekking geeft. Ga je buiten Europa op vakantie? Wijzig dan je Europadekking naar Werelddekking, dit doe je eenvoudig online. Controleer daarnaast of je pas wordt geaccepteerd op de plaats van bestemming. Op onze website vind je een handig overzicht. Ga je naar een land buiten Europa, zet dan 'Pinnen buiten Europa' aan. Hier lees je op welke manieren je dit doet. De laatste tip die ik meegeef, is zorg voor alternatieve betaalmethodes. Ga je naar de Verenigde Staten of een ander ver land, dan is een creditcard handig omdat de betaalpas daar minder goed wordt geaccepteerd.

Spaarrente
Zoals de meeste spaarders hebben vernomen, is de rente op onze rekeningen verlaagd. Dit zijn geen leuke berichten en het roept dan ook een hoop reacties op. Een tijdje geleden zocht ik uit waarom de spaarrente daalt en de hypotheekrente stijgt. In dit topic lees je er alles over.

2 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Hoi Marijke,

Ik heb hem vorige maand wellicht gemist. Maar je bedoelt dit topic neem ik aan?

Ik zie dat je er 1 topic uitlicht (storingen). "Veel besporken onderwerpen" suggereert toch een meervoud, een stuk of drie ofzo....

Ik vind zo'n topic wel handig. Heeft Marc ook gelijk wat input voor zijn nieuwsbrief, waarin ook de topics met de meeste reacties te zien zijn 😉
Hoi Sanne,

Misschien vind je het leuk om de veelbesproken onderwerpen van de maand mei nog terug te lezen. In het overzicht lichten we een aantal onderwerpen toe die veelbesproken of actueel zijn. We pakken een aantal onderwerpen, vandaar de meervoudsvorm. Leuk dat je zo'n overzicht handig vindt 🙂

Reageer