SNS

Wat zou jij veranderen bij SNS Bank?

  • 12 april 2011
  • 37 Reacties
  • 19509 Keer bekeken


Toon eerste bericht

37 reacties

@Tibor en Stefanie:

Bedankt voor jullie reactie.
1. stort automaat

2. status intellen of je in rood wil wel of niet natuurlijk nooit maar altijd handig xd

3. denk een beter beveiligde digipas waar je kaart in moet doen zo dat het een stuk veiliger is want dan heb je toch je pinpas voor nodig om te kunnen inlogen


wel een oude topic trouwens hahaha maar wilde tg op reageren 😃
1. stort automaat

2. status intellen of je in rood wil wel of niet natuurlijk nooit maar altijd handig xd

3. denk een beter beveiligde digipas waar je kaart in moet doen zo dat het een stuk veiliger is want dan heb je toch je pinpas voor nodig om te kunnen inlogen


wel een oude topic trouwens hahaha maar wilde tg op reageren :D


Hoi mitchel119,

Leuk dat je op deze topic reageert. Je ideeën zijn natuurlijk altijd welkom 🙂. Hieronder heb ik bij je punten een korte toelichting gegeven:

1. Een stortautomaat werd in het verleden weinig gebruikt. Daarbij zijn de kosten om een geldvoorraad aan te houden erg hoog. Ook zijn hier veiligheidsrisico's aan verbonden. Daarom is besloten om dit uit te besteden bij GWK Travelex. Meer informatie lees je hier: https://www.snsbank.nl/particulier/betalen/klantenservice/contant-geld-storten-via-gwk-travelex.html
Verder kun je meer achtergrondinformatie nalezen in de topic hierover: https://forum.snsbank.nl/betalen-46/contant-geld-storten-6694/

2. Er is een proces via de website (https://www.snsbank.nl/particulier/betalen/klantenservice/rood-staan-op-je-betaalrekening.html) om je kredietlimiet te verlagen dan wel te verhogen.

3. We willen het internetbankieren veilig en toegankelijk aanbieden. Met een digipas kun je eenvoudig inloggen en het is daarnaast ook erg veilig omdat je zelf een 5-cijferige (persoonlijke) code kunt instellen.
Daarnaast zijn er ook andere mogelijkheden om gebruik te maken van Mijn SNS. Wellicht maak je al gebruik van deze? Een digicode, bestaat uit een gebruikersnaam en een wachtwoord, en een mobiele app voor de smartphone (5-cijferige code).


Heb je nog verdere vragen/ opmerkingen of suggesties dan horen wij graag van je.
Hoi mitchel119,

Leuk dat je op deze topic reageert. Je ideeën zijn natuurlijk altijd welkom 🙂. Hieronder heb ik bij je punten een korte toelichting gegeven:

1. Een stortautomaat werd in het verleden weinig gebruikt. Daarbij zijn de kosten om een geldvoorraad aan te houden erg hoog. Ook zijn hier veiligheidsrisico's aan verbonden. Daarom is besloten om dit uit te besteden bij GWK Travelex. Meer informatie lees je hier: https://www.snsbank.nl/particulier/betalen/klantenservice/contant-geld-storten-via-gwk-travelex.html
Verder kun je meer achtergrondinformatie nalezen in de topic hierover: https://forum.snsbank.nl/betalen-46/contant-geld-storten-6694/

2. Er is een proces via de website (https://www.snsbank.nl/particulier/betalen/klantenservice/rood-staan-op-je-betaalrekening.html) om je kredietlimiet te verlagen dan wel te verhogen.

3. We willen het internetbankieren veilig en toegankelijk aanbieden. Met een digipas kun je eenvoudig inloggen en het is daarnaast ook erg veilig omdat je zelf een 5-cijferige (persoonlijke) code kunt instellen.
Daarnaast zijn er ook andere mogelijkheden om gebruik te maken van Mijn SNS. Wellicht maak je al gebruik van deze? Een digicode, bestaat uit een gebruikersnaam en een wachtwoord, en een mobiele app voor de smartphone (5-cijferige code).


Heb je nog verdere vragen/ opmerkingen of suggesties dan horen wij graag van je.


ik heb nog een vraag ik ben nu overgestapt van bank daar krijg je tog 50 euro wanneer krijg je die?
Hallo mitchel119,

Uiterlijk 15 juli 2014 stort SNS Bank € 50 op de SNS Betaalrekening. Hiervoor moet je wel aan alle voorwaarden voldoen. Deze kun je op de website lezen onder de video voor de overstapservice ('lees ook de actievoorwaarden').
Digipas zo snel mogelijk als mobiele app / sms dienst implementeren en dan hardware digipas calculator uitfaseren.

Moet even snel een periodieke overboeking wijzigen. Kan niet zonder Digipas. Daar baal ik van. Bij ING krijg je een SMSje (TAN Code), bij mijn beleggingsrekening heb ik een 2FA app met een pincode. Beide oplossingen werken prima. Ik zeg: Weg met die ouderwetse digipas, zo spoedig mogelijk.

Andere threads over dit onderwerp:
https://forum.snsbank.nl/mijn-sns-sns-mobiel-bankieren-app-69/ontevreden-over-digipas-9717
https://forum.snsbank.nl/mijn-sns-sns-mobiel-bankieren-app-69/mobiel-sns-app-digipas-9954
https://forum.snsbank.nl/mijn-sns-sns-mobiel-bankieren-app-69/idee-de-mobiele-app-digipas-7511
Badge +1
Moet even snel een periodieke overboeking wijzigen. Kan niet zonder Digipas. Daar baal ik van.
Hey, een oude bekende 🙂 Leuk om je terug te zien, Kees. Ik heb misschien een oplossing: wist je dat je in de app een POV (periodieke overboeking) wijzigt met je mobiele pincode als de app zo hebt ingesteld dat je betalingen ook met de pincode bevestigt? Dit doe je dan zo: Inloggen > Kies rekening > 'Gepland' > Kies overboeking en pas de POV aan. Geef je een seintje als je de POV niet in de app ziet? Dan zorg ik ervoor dat deze zichtbaar wordt.

Laat je weten of het zo lukt?
Wat ik zou willen veranderen is, dat de bank medewerker gaan te beseffen dat niet iedereen een smartfoon heeft met aps.
groeten Mival
Hoi Mival,

De functies in de SNS Mobiel Bankieren app vind je ook terug in Mijn SNS. Handig voor onze klanten zonder smartphone. Of bedoel je soms iets anders?
Moet even snel een periodieke overboeking wijzigen. Kan niet zonder Digipas. Daar baal ik van.
Hey, een oude bekende 🙂 Leuk om je terug te zien, Kees. Ik heb misschien een oplossing: wist je dat je in de app een POV (periodieke overboeking) wijzigt met je mobiele pincode als de app zo hebt ingesteld dat je betalingen ook met de pincode bevestigt? Dit doe je dan zo: Inloggen > Kies rekening > 'Gepland' > Kies overboeking en pas de POV aan. Geef je een seintje als je de POV niet in de app ziet? Dan zorg ik ervoor dat deze zichtbaar wordt.

Laat je weten of het zo lukt?

Kees,
je begint achter te lopen. Te weinig aanwezig natuurlijk :S
Groet,
Ben 🆒
Hoi Mival,

De functies in de SNS Mobiel Bankieren app vind je ook terug in Mijn SNS. Handig voor onze klanten zonder smartphone. Of bedoel je soms iets anders?
Wat ik zou willen veranderen is, dat de bank medewerker gaan te beseffen dat niet iedereen een smartfoon heeft met aps.
groeten Mival


Hay Olaf.
Sorry soms ben ik wat bot.
Wat ik bedoelde is dat er nu alleen nog gepraat (en gedacht word) van uit de veronderstelling dat iedereen een smartfoon heeft en daar zonder problemen mee kan omgaan.
Helaas is dit niet het geval.
Als zijnde van de pre woodstock generatie heb ik soms al moeite met het gebruik van de computer,en dus ook het digitaal bankieren bij mijn SNS.
Voor een smartfoon zijn mijn ogen en duimen niet meer geschikt.
Gelukkig is er in mijn nieuwe woonplaats een SNS kantoor met een vriendelijk jonge man die mij helpt als het mij niet lukt.
De eerste keer dat ik daar kwam, vroeg hij om mijn telefoon, om het mij uit te leggen.
Je had zijn gezicht moeten zien,t oen ik hem mijn twaalf jaar oude( prima om alleen maar te bellen ) nokkia overhandigde.
Na dat ik hem ook mijn digi pas overhandigde ( zelf code invoeren) is als prima gelukt.
Nu nog een stort automaat in de winkel, en een digi pas met duidelijke af lees bare cijfers, als dit is gedaan kan ik op zoek naar een ander probleempje om mij druk over te maken.
Groeten Mival
Hoi Mival,

Dat is geen probleem, Olaf kan het hebben 😉 Wat fijn dat onze collega uit de SNS Winkel je zo goed helpt. Lukt het inmiddels zelf ook om via Mijn SNS in te loggen? Ik kan je op weg helpen door je een grotere digipas te sturen. Als je deze nog niet hebt, stuur je dan een mail naar webcare@sns.nl o.v.v. 'Community - Wat zou jij veranderen bij SNS?'.

Reageer