SNS

We adviseren niet alleen hypotheken van onszelf

• 27 september 2018
  • 3 Reacties
  • 25974 Keer bekeken

Reputatie 3
Badge +1
Zondagavond 30 september start onze nieuwe campagne waarbij we voor het eerst groots aankondigen dat je bij SNS keuze hebt uit meerdere hypotheekaanbieders.

Bij SNS valt er wat te kiezen. SNS is de enige bank met meer dan 200 winkels waar je binnen kunt lopen voor een persoonlijk hypotheekadvies, met keuze uit meerdere hypotheekaanbieders. Met voor elke klant een hypotheek die past bij de eigen situatie en wensen.

Inhoud campagne
Natuurlijk zien we Bart en zijn gezin ook terug in deze campagne. Want als TN'er, Typische Nederlander, neem je je geldzaken serieus. Zeker als het over zoiets belangrijks gaat als een hypotheek. Je kan je geld immers maar één keer uitgeven. Dus duik je d'r helemaal in. Alles zoek je uit, de onderste steen moet boven. Bij SNS snappen we dat je je geldzaken serieus neemt en keuze wilt. Zo bieden we niet alleen onze eigen hypotheken aan, maar ook die van andere aanbieders, als die het beste bij je past.

TV-commercial
De campagne zien we zowel op radio, tv, online en in de landelijke media terug. Kijk je zondagavond ‘Boer zoekt vrouw’ of ‘Postcodeloterij Miljoenenjacht’? Dan is de kans groot dat je de commercial op tv voorbij ziet komen.

3 reacties

Reputatie 4
Badge +1

Bij SNS valt er wat te kiezen. SNS is de enige bank met meer dan 200 winkels waar je binnen kunt lopen voor een persoonlijk hypotheekadvies, met keuze uit meerdere hypotheekaanbieders. Met voor elke klant een hypotheek die past bij de eigen situatie en wensen.
.

Goede zaak! Ik ben toevallig ergens mee bezig, wie weet wordt ik binnenkort ook hypotheekklant...
Badge +1
Sanne, Misschien moet je over het selectie proces maar eens een 'blog' schrijven hier op de community, maar ik denk dat jij niet zult blindvaren op de SNS aanbiedingen alleen.
Succes met deze nieuwe ontwikkelingen in je leven, jammer dat de kans op vele goede gratis adviezen afgelopen zaterdag bent misgelopen.
Sanne, Misschien moet je over het selectie proces maar eens een 'blog' schrijven hier op de community, maar ik denk dat jij niet zult blindvaren op de SNS aanbiedingen alleen.
Succes met deze nieuwe ontwikkelingen in je leven, jammer dat de kans op vele goede gratis adviezen afgelopen zaterdag bent misgelopen.

Die hadden we hem zeker kunnen en willen geven! Ik zou zeer zeker even goed rondkijken. (Onze zuiderburen (iets met argenta in de naam) schijnt ook in aanmerking te komen. Lagere rente, betere voorwaarden. Maar dat is natuurlijk voor iedereen verschillend.) Wel goed dat de SNS meerdere aanbieders in haar pakket heeft.:8

Reageer