SNS

Zet 'm op!

• 31 januari 2013
  • 5 Reacties
  • 3714 Keer bekeken

Zet 'm op, SNS!

5 reacties

Reputatie 3
Badge +1
He Zilvervisje, bedankt voor je berichtje. Leuk! 🙂 We hebben het de afgelopen dagen heel druk gehad en dit gaat ook nog wel even door.
Badge
Zet 'm op, SNS!

Eens. Een hart onder de riem voor de hardwerkende SNS'ers die part noch deel hebben aan de situatie.
Dankjewel Zilvervisje en ReinoutS 😃. Hard gewerkt wordt er zeker op het web, want waar anders dan op social media laat men zich graag uit over de nationalisatie 😉.
Een reden voor mij om toch iets actiever te worden, op 'n andere manier dan waar ik al mee bezig was en mezelf aan te melden bij de Sns-community. Iedereen heeft 't , iig veel mensen hebben, het over een financiële crisis een beperkt aspect van ons leven, welzijn. Terwijl het meer een 'denk'-crisis is, of zou kunnen zijn, waar 'we' nu inzitten, waarvan velen niet weten wat de aanleiding is, oorzaken zijn. ‰n waar de mogelijke antwoorden gevonden kunnen worden, i/d manier hoe we met elkaar willen omgaan, wat we tegen onszelf zeggen, dat soort dingen.

De oorsprong, de 'roots' van de Sns-bank ligt i/h veiligstellen v/d spaarcentjes v/d hardwerkende arbeiders hier in Nederland, begin vorige eeuw, mogelijk zelfs nog de eeuw daarvoor. Die mentaliteit is niet 1,2,3 uit 'dit' bank-systeem te krijgen. Nog voor deze bank 'n zogenaamde 'systeem'-bank werd. De systeembank Triodosbank staat -helaas- nog niet in dit rijtje thuis, want die hardwerkende arbeider(s), zowel bij de Sns-bank als andere banken en in andere sectoren die het nu zwaar hebben in Nederland, zijn niet meer alleen in Nederland te vinden. Het onderliggend sentiment v/d 'massa' t.a.v. zij, die 'hun', die i/d financiële sector werken, is op 't moment en al jaren negatief. Waar de massa moeilijk nuanceringen kunnen aanbrengen, zijn daar individuele mensen véél beter toe in staat.

Het kán 'n geuzen-naam of -gezegde worden om als Sns-medewerk(st)te zeggen: "Ik werk bij de SNS-Bank en ben daar trots op. Ik weet wat mijn 'roots' zijn en respecteer, ondersteun de 'roots' van anderen ".

_____

Ik had even nog gezocht op 't woord 'Social Engine(e)ring' en trof dit onderwerp i/d 'wandel'-gangen aan. Kon het niet laten om niet even te reageren. Dus bij deze hoop ik dat mijn gedachte gepast is.

groet
Gustar
Badge +1
Hoi Gustar,

Bedankt voor dit mooie betoog over de bankenwereld 😃.

Reageer