SNS

Vraag

Spaarpot bij e/o rekeningnummer niet zichtbaar.

  • 14 juni 2020
  • 4 Reacties
  • 6241 Keer bekeken

Mijn partner kunnen elkaars aangemaakte spaarpotten niet zien. 


4 reacties

Ik kan hier heel kort over zijn. SLECHT!

Reputatie 3

Goedemorgen @do_010, @Koos heeft het antwoord inderdaad al gegeven. Op dit moment is het zo dat de spaarpotten alleen zichtbaar zijn voor degene die ze heeft aangemaakt. Het is ons streven om dit voor beide rekeninghouders inzichtelijk maken, maar een datum heb ik hier nog niet voor.

Had inderdaad zo'n reactie van de  SNS ontvangen. 

Kreeg als tip extra spaarrekeningen te openen i.p.v. spaarpotten aan te maken. Hoe gek kun je hey verzinnen. 

Maar snel op zoek naar een andere bank is denk ik het enige alternatief. 

Dat klopt. Daar is vaker over geklaagd.

Er is meer: je kunt elkaars adreslijsten niet zien

En je kunt elkaars ingeplande overschrijvingen ook niet zien.

En toch wordt je geacht financieel zelfstandig te kunnen zijn.

Dit is een consequentie van het SNS-beleid om alle acties persoonsgebonden te laten zijn. Ook bij en/of rekeningen.

Je kunt dit in MijnSNS oplossen door beide dezelfde digipas te gebruiken. Niet gewenst, zeker door SNS niet, maar je moet wat…

Hoe je dat mobiel kunt doen zou ik niet weten (behalve elkaar bellen natuurlijk).

 

Maar er is een lichtpuntje: zo'n 8 maanden geleden is hier toegezegd dat dit punt wordt opgelost bij updates van MijnSNS.

Reageer