Deze mail zojuist ontvangen. Ik kan geen gebruik meer maken van digipas en betaalpas als ik niet zsm nieuwe aanvraag. Ik kan inloggen voor aanvraag maar vertrouw websiteadres niet.Lijkt bedrieglijk echt . Klantenservice vandaag niet bereikbaar.
Meerdere mensen deze mail ontvangen?
Zojuist deze mail ontvangen. Is volgens mij nep gelet op de link waarop geklikt moet worden: klik hier om uw vernieuwe betaal en digipas aan te vragen.
Wanneer je met de muis erop gaat staan blijkt het volgende adres eronder te hangen
Goedemiddag ghm45,
Het is goed dat je voorzichtig bent en controleert of de mail echt is. We hebben SNS Nieuws verzonden met daarin tips. De mail die je hebt ontvangen is dan ook geen phishingmail. De links in het bericht hebben allemaal een 'HTTPS' link naar onze website. Dit betekent dat je naar een beveiligde website gaat. Hopelijk stelt dit je gerust.
Tegenwoordig zelfs voorzien van automatische malware installatie
Als informatiebeveiligingsexpert word ik hier heel droevig van
PS: meer wil ik niet schrijven, anders word ik ook nog boos
Ik heb de reacties hierboven gelezen. Ik neem aan dat de moderatoren die ook gelezen hebben. Ook die van de informatiebeveilingsexpert Stefan. Ik neem aan dat de moderatoren dit hebben besproken met de betreffende afdeling. Ik verwacht een bericht, dat de Bank zich verontschuldigd voor deze ommissie en mededeelt, dat zij de berichten voor haar klanten in het vervolg via de SNS site dan wel, indien het echt belangrijk is, via de post. Ik kan mij echt niet voorstellen, dat een bank volhardt in een dergelijke misstap. Althans niet een bank die normaal doet!
Je kunt de mods ook vragen om geen email meer te sturen aan jouw email adres. En dan is er nog de mogelijkheid om in MijnSNS je email adres te verwijderen.
PS jou pleidooi om in ´t geheel geen emails met links te versturen, wordt door voorgaande natuurlijk niet anders.
Vul je gebruikersnaam of e-mailadres in. We sturen een e-mail met instructies om het wachtwoord opnieuw in te stellen.