SNS

Vraag

Meer overzicht in de lijst van ingeplande overschrijvingen

• 19 juni 2019
  • 2 Reacties
  • 683 Keer bekeken

Geachte, ik zou graag meer overzicht willen bij de lijst van ingeplande overschrijvingen. Ik boek maandelijks bedragen over naar spaarpotten binnen dezelfde spaarrekening. Al deze overschrijvingen zien er soortgelijk uit in de lijst en zijn daardoor niet in 1 oogopslag van elkaar te onderscheiden. In de lijst wordt namelijk vermeld: boekingsdatum - van rekening - naar rekening - bedrag. Ik weet dat je de overboeking nader kunt bekijken door erop te klikken, maar als je iets wilt wijzigen wordt het daardoor een gezoek en achteraf is niet in 1 oogopslag te zien welke overschrijvingen gewijzigd zijn.

Het zou mij erg helpen als gebruikers in de lijst ingeplande overschrijvingen (optioneel) ook zouden kunnen zien:
- begindatum - wijzigingsdatum - 1e deel omschrijving

Zouden jullie hier iets mee kunnen doen?

2 reacties

Reputatie 3
Badge +3
Zouden jullie hier iets mee kunnen doen?

Goedmiddag @Forum Lid,

Jazeker, zojuist heb ik je verzoek/suggestie doorgestuurd naar de ontwikkelaars van de nieuwe Mijn SNS. We wachten het antwoord af, ik kom erop terug.
Reputatie 3
Badge +3
Beste @Forum Lid,

Je suggestie is goed ontvangen. We moeten deze pagina nog aanpakken, dus nieuwe input is altijd interessant. Naar aanleiding van je vraag wordt beoordeeld of we een omschrijving kunnen toevoegen, zodat je beter weet over welke overboeking het gaat. Het toevoegen van een begindatum (en eventueel einddatum) bekijken we later. De wijzigingsdatum passen we voorlopig niet aan. Ik hoop dat ik je hiermee informeer. Stuur gerust je verbeteringen, je suggesties zijn waardevol voor de ontwikkeling.

Reageer