Vraag

Activeren wereldpas resulteerd in foutmelding

Ik probeer mijn (zakelijke) wereldpas te activeren via /wereldpasactiveren. Na ingelogd te zijn krijg ik een foutmelding gepresenteerd. Wanneer ik de pagina herlaad is het kopje betaalpassen leeg wanneer ik deze openklap. Is er een storing?

3 Reacties

Goedemorgen jonathanniels en welkom op de Community. Het activeren van je zakelijke digipas kan niet online. Hiervoor gebruik je de antwoordstrook die we met het pasje meesturen. De strook stuur je per post terug of je mailt 'm naar: zakelijk@sns.nl. Je kunt de pas ook in een SNS Winkel activeren. Als je voor deze optie kiest, neem dan een geldig identiteitsbewijs mee.
Jeroen,

Het activeren van je diipas kan wel online (en zelfs gewoon via de digipas zelf), met brief en nieuwe code.

De vraag betrof overigens geen digipas, maar de echte bankpas zakelijk. Het is juist dat er dan een storting is. We vernemen graag wanneer die is opgelost.

Groet,
Goedemiddag Fanters en bedankt voor je nuttige toevoeging. De eerdere informatie is inderdaad niet juist, mijn excuses daarvoor. Het activeren van een zakelijke digipas kan wel online maar voor het activeren van de zakelijke wereldpas heb je de antwoordstrook nodig. Het is ook mogelijk om dit in een SNS Winkel te regelen. Als je dit online probeert dan verschijnt er een foutmelding.

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)