SNS

Foutmelding bij Ideal-betaling

  • 18 december 2018
  • 6 Reacties
  • 10035 Keer bekeken

Klote heb het nodig

6 reacties

Ik krijg EB1004
Badge +1
Volgens mij heb je in het verleden ook al dit probleem gehad? (hier)
Reputatie 4
Badge +4
Goedemorgen beste @Wilser,

Is het je gisteren gelukt om met de verwijzing @eRik19 naar de oplossing (VPN uitschakelen en betalen gaat weer goed) het probleem op te lossen? Stel dat het niet zo is, dan help ik je natuurlijk verder. Als je je postcode, huisnummer, achternaam en geboortedatum stuurt naar community@sns.nl o.v.v. 'Foutmelding bij iDEAL-betaling', dan kijk ik wat we voor je kunnen doen. Ik hoor graag van je.

@eRik19 bedankt voor je snelle reactie en je hulp 🙂
Ik krijg code fk 0010
Goedemiddag Gaffa78,

Welkom op de community. Wat onhandig dat je een melding krijgt. De melding 'FK0010: ontoereikend saldo' zie je als er op je rekening onvoldoende ruimte is om geld op te nemen of over te schrijven. Dit kan worden veroorzaakt doordat het saldo te laag is, maar kan ook andere oorzaken hebben. Als je twijfels hebt over de melding die je ontvangt, neem dan contact op met de klantenservice op het telefoonnummer: 030 - 633 30 00. Je bereikt ons vandaag tot 17 uur.
Even kort off-topic:
@IlonaV: nieuwe moderator? Welkom !

Reageer