SNS

Gepland onderhoud Mijn SNS & Beleggen op zondag 21 februari

• 20 februari 2016
  • 9 Reacties
  • 11095 Keer bekeken

Badge +1
Goedemiddag,

Op zondag 21 februari 2016 van 06:00 tot 9:30 uur vindt onderhoud plaats aan Mijn SNS en onze website met kleine gevolgen voor de dienstverlening.

Gevolgen dienstverlening tijdens onderhoud
· Internetbankieren (zowel in app als Mijn SNS) en saldo is niet realtime beschikbaar. Betalingen worden wel opgeslagen en na onderhoud verwerkt
· iDEAL betalingen groter dan € 500,- kunnen niet behandeld worden
· Aanvraag/Service formulieren op onze website na login niet beschikbaar

Beleggen
Ook aan het Binck platform vindt onderhoud plaats waardoor het platform niet bereikbaar is. Dit onderhoud start morgen om 9:00 tot ongeveer 14:00 uur.

9 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Hi Tibor: vandaag heb ik voor het eerst een e-mail notificatie ontvangen voor de verkoop van een ASN beleggingsfonds. Dit was tot vorige week niet mogelijk voor beleggingsfondsen. Is deze functionaliteit tijdens het onderhoud van afgelopen weekend toegevoegd?
Hoi Stefan,

Ik heb nog geen antwoord op deze vraag, je houdt 'm tegoed. Het enige dat bij ons bekend is, heeft Tibor in dit topic gepost.
Reputatie 3
Badge +1
Vandaag kreeg ik hem weer (na de uitvoering van een order in een ASN beleggingsfonds die ik gisteren had ingelegd). Dus lijkt het erop dat het structureel is. Best prettig zo'n notificatie per e-mail, vooral als je onderweg bent. 🙂
Leg jij nog steeds in Stefan, nu het binnenkort sowieso afgelopen is hier?
Badge +1
Vandaag kreeg ik hem weer (na de uitvoering van een order in een ASN beleggingsfonds die ik gisteren had ingelegd). Dus lijkt het erop dat het structureel is. Best prettig zo'n notificatie per e-mail, vooral als je onderweg bent. :)
In ieder geval een prettige toevoeging dus 😉. Ik wacht nog op een reactie of deze functionaliteit is toegevoegd tijdens het onderhoud.
Reputatie 3
Badge +1
Leg jij nog steeds in Stefan, nu het binnenkort sowieso afgelopen is hier?
Ik probeer zo lang mogelijk gebruik te maken van de lage tarieven bij SNS Zelf Beleggen voor mijn ASN fondsen. Maar inmiddels ben ik begonnen posities af te bouwen. Vandaar de verkooporders die nu sinds afgelopen weekend netjes worden uitgevoerd met een e-mail notificatie.
Omdat het overzetten van de gehele portefeuille in 1x (overboekingsformulier) langer duurt dan mij lief is, doe ik eerst een deel handmatig, opdat ik tijdens de omzettingsperiode nog kan reageren op veranderende marktomstandigheden. Zoals je hebt gemerkt is de aandelenmarkt momenteel behoorlijk volatiel.
Hi Tibor: vandaag heb ik voor het eerst een e-mail notificatie ontvangen voor de verkoop van een ASN beleggingsfonds. Dit was tot vorige week niet mogelijk voor beleggingsfondsen. Is deze functionaliteit tijdens het onderhoud van afgelopen weekend toegevoegd?
Badge +1
Hoi Nichita,

Ik zie dat je de vraag van Stefan citeert. Kan ik jou ook ergens mee helpen?

Verder zie ik dat het je eerste bericht is op community; welkom 🙂. Heb je het topic ‘Welkom op de community’ al gelezen? Ik hoop tot snel.
Hoi Stefan en Nichita,

Sinds het onderhoud van vorig weekend is inderdaad de functie om een mail- of sms-bevestiging te krijgen bij uitgevoerde orders in beleggingsfondsen actief. Dit was al langer een wens, maar werd nu wat onverwacht opgeleverd. Je stelt de orderbevestiging in Mijn SNS in via 'Instellingen' > 'Beleggen' > 'Orderattenties'.

Reageer