OPGELOST Saldo SNS Creditcard niet actueel in Mijn SNS en de mobiele app


  • Moderator
  • 2708 reacties
Sinds vrijdag 10 februari worden transacties met creditcards niet getoond in Mijn SNS en in de app. Ook het saldo is niet bijgewerkt. De oorzaak is een fout in de aangeleverde bestanden. Betalen en geld opnemen met de creditcard is wel mogelijk. Onze IT-afdeling werkt aan een oplossing.

14 Reacties

De storing is opgelost. De transacties en het saldo zijn bijgewerkt in Mijn SNS en de app. Sorry voor het ongemak.
Een jaar later weer dezelde storing? Mijn credit card gegevens zijn al 5 dagen miet bijgewerkt. Wanneer worden ze weer bijgewerkt?
Hoi heuvelvisser,

Wat balen dat je gegevens niet zijn bijgewerkt. Er is geen storing bekend. Zijn er in de afgelopen 5 dagen transacties geweest?
Meerdere transacties er zitten er ook al in het saldo waarvan de transactie niet zichtbaar is. Er staat al eenmaster dagen bijgewerkt tot 7 februari 2018.
Dat is vreemd. Stuur je je postcode, huisnummer, achternaam, geboortedatum en een schermprint van de melding naar webcare@sns.nl o.v.v. 'Saldo SNS Creditcard niet actueel in Mijn SNS'? Dan schakel ik een specialist in om het na te kijken.
Goedemorgen, kan er al meer gezegd worden? Ik heb gisteren de gevraagde gegevens gemaild en de gegevens zijn nog steeds maar tot 7-2-2018 bijgewerkt. Wanneer kan ik een actuelere stand verwachten?
heuvelvisser schreef:

Goedemorgen, kan er al meer gezegd worden?


Goedemorgen,

We hebben je gegevens ontvangen en onze specialisten zoeken uit wat er misgaat. Je hoort zo snel mogelijk van ons.
heuvelvisser schreef:

Goedemorgen, kan er al meer gezegd worden? Ik heb gisteren de gevraagde gegevens gemaild en de gegevens zijn nog steeds maar tot 7-2-2018 bijgewerkt. Wanneer kan ik een actuelere stand verwachten?


Goedemiddag,

Inmiddels is de oorzaak bekend: van onze creditcardpartner hebben we een bestand met onjuiste transacties ontvangen. Er wordt gewerkt aan een oplossing. Het is nog niet duidelijk wanneer de gegevens juist worden getoond.
Goedenavond,
Bedankt voor uw bericht!
Het lijkt inmiddels opgelost te zijn de gegevens zijn nu bijgewerkt tot de 13e. De transacties zijn de verwachtte transacties.

Met vriendelijke groet,

Arjan Visser.
Fijn dat de gegevens zijn bijgewerkt. Ik pas de titel van dit topic aan, zodat andere leden weten dat de storing is opgelost.
En 4 maanden later wederom niet actueel het is bujna 12 juni en de creditcardgegevens zijn bijgewerkt tot 6 juni! Wanneer wordt structureel opgelost? Bij ICS nooit dit soort probleem gehad, sterker daar waren reserveringen direct zichtbaar, dat moet met huidige technologien toch niet zo moeilijk meer zijn?
Graag uw inhoudelijke reactie!
Groet Arjan
heuvelvisser schreef:

En 4 maanden later wederom niet actueel het is bujna 12 juni en de creditcardgegevens zijn bijgewerkt tot 6 juni! Wanneer wordt structureel opgelost? Graag uw inhoudelijke reactie!
Groet Arjan


Goedemiddag Arjan,

Wat vreemd dat het al 6 dagen duurt voordat de creditcardgegevens zijn bijgewerkt. Dit is niet gebruikelijk omdat deze na 1 werkdag verwerkt horen te zijn. Neem je contact op met onze Creditcard meldcentrale op telefoonnummer 030 - 633 30 51 (24/7) om de transacties door te nemen? Mijn collega kijkt dan meteen wat de oorzaak is dat de transacties niet zijn bijgewerkt. Laat je het weten als het hierna nog niet duidelijk is? Dan trek ik een IT-specialist aan z'n jasje.
Goedemorgen, bedankt voor uw reactie! inmiddels zijn de transacties bijgewerkt, dus ik kan ze zelf controleren.
Met vriendelijke groet,
Arjan
Inzicht in je financiƫle transacties is onmisbaar, dus ik ben blij dat het is bijgewerkt. Bedankt voor je terugkoppeling.

Reageer

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)