OPGELOST - Storing

• Community Manager
  • 674 reacties
Op dit moment is bankieren via onze mobiele app tijdelijk niet mogelijk. Je kunt wel internetbankieren via Mijn SNS op onze site. We werken hard aan een oplossing. Onze excuses voor het ongemak.

8 Reacties

De storing is verholpen. Nogmaals sorry. Fijn weekend allemaal en lekker slapen.
Bij mij is de storing niet verholpen. Ik krijg nog steeds de foutcode 900. Moet ik de app opnieuw installeren?
Bedankt voor de reactie
Bij mij werkt de app ook niet tevens werkt de app van asn bank ook niet wat ook van de volksbank is
Helaas bereikte mij zojuist het bericht dat we wederom te kampen hebben met de storing. Er wordt hard aan gewerkt. Nogmaals sorry, heel vervelend dat dit juist in het weekend gebeurt. Weet dat we met z'n allen druk bezig zijn om de storing te verhelpen.
10.15 App werkt niet foutcode: 900
Ik heb de app sl!m op mijn telefoon staan en die heeft wel verbinding zodat ik daarmee wel kan bankieren. Vreemd dat de ene wel werkt maar de originele niet, want die werkt bij mij inderdaad ook niet.
Ik kan mijn wereldpas niet activeren. Storing 500. Ingelogd via mijn SNS. Wanneer is dit opgelost?? Heb al een Whatsapp berichtje (0613192266)gestuurd(11:10 uur) maar geen reactie.
Goedemiddag, ik heb goed nieuws.

De storing in de mobiele app is verholpen. Je kunt je bankzaken weer regelen via de mobiele app én internetbankieren. We begrijpen dat een dergelijke storing ongemak met zich meebrengt, sorry hiervoor. Heel fijn weekend allemaal.