SNS

Beantwoord

OPGELOST Storing aanvragen SNS Persoonlijke Wereldpas

• 25 november 2017
  • 8 Reacties
  • 862 Keer bekeken

Ik probeerde een nieuwe wereldpas met eigen foto aan te vragen. Helaas kon ik klikken op "foto uploaden" (oid) tot ik een ons woog, maar uploaden wou niet.
Met digicode of digipas, in 4 verschillende browsers (Chroom, Firefox, Edge en Pale Moon), het lukt niet.
Wat is het probleem?
Groet,
Ben 🆒
PS Als bijlage een screenshot, met SNS adres

icon

Beste antwoord door Dennis 8 december 2017, 08:59

Goedemorgen eRik19,

De storing is op 27 november verholpen, dus je hebt helemaal gelijk. Bedankt voor je signaal, ik pas het aan.
Bekijk origineel

8 reacties

Hoi Ben,

Toevallig kreeg ik net andere meldingen binnen. Ik heb de IT-afdeling gebeld en er zit inderdaad een storing in het aanvraagproces. De collega's werken aan een oplossing en houden me op de hoogte. Je topic verplaats ik naar 'Gepland onderhoud en storingen'. Zodra de storing is verholpen, deel ik dat hier. Bedankt voor je melding.
Hoi Ben,

Toevallig kreeg ik net andere meldingen binnen. Ik heb de IT-afdeling gebeld en er zit inderdaad een storing in het aanvraagproces. De collega's werken aan een oplossing en houden me op de hoogte. Je topic verplaats ik naar 'Gepland onderhoud en storingen'. Zodra de storing is verholpen, deel ik dat hier. Bedankt voor je melding.

Hoi Dennis,
ik meen dat jullie tot 15.00u aanwezig zijn en dan pas weer maandagmorgen. Dus ik probeer het nog wel eens en laat het hier weten als het weer lukt voor die tijd.
Groet,
Ben 🆒
Ik heb hetzelfde probleem! Ook meerdere browsers geprobeerd. Als ik alles zo terugkijk, is er wel regelmatig storing bij het aanvragen van een persoonlijke pas..... Ben benieuwd wat deze keer de oorzaak is. Maar het belangrijkste is dat het wordt opgelost, liefst op kort termijn 😃
Het werkt inmiddels weer, dus aanvragen maar!! :$
Groet,
Ben 🆒
Het werkt! Besteld dus.
Wat me opviel;
-zag in het proces nergens staan dat de foto eerst beoordeeld wordt (staat wel in mail??)
-was dat ik ook een nieuwe pas voor mijn vrouw kon aanvragen met mijn digipas!! (het wordt dus langzaamaan al aangepast!! 😳 ).
Groet,
Ben 🆒
PS Het bespaart ons wel een hele zoektocht naar de tweede digipas! 🙂
Badge +2
Fijn dat het is gelukt om een pas voor jou en je vrouw aan het vragen, BigBen 🙂 Heb je een mooie afbeelding uitgekozen? De foto wordt inderdaad beoordeeld, de spelregels daarvan vind je hier.
Wordt het geen tijd om deze storing af te melden?.
Goedemorgen eRik19,

De storing is op 27 november verholpen, dus je hebt helemaal gelijk. Bedankt voor je signaal, ik pas het aan.

Reageer