Opgelost: Storing slechte verbinding internetbankieren


  • Oud Moderator
  • 793 reacties
Op dit moment zijn er meerdere klanten die verbindingsproblemen hebben tijdens het internetbankieren. Ze krijgen onder andere foutmelding 60, of de melding 'Geen verbinding'. IT werkt aan een oplossing maar het is niet bekend wanneer dit is opgelost. Zodra er meer bekend is, lees je dat hier.

6 Reacties

We krijgen nog steeds meldingen van klanten over deze storing. Onze IT-afdeling heeft de melding in onderzoek. Een tijdelijk oplossing is om de functie 'Inzicht in geldzaken' uit te zetten: 'Instellingen' > 'Inzicht in geldzaken' > 'Inzicht in uitgaven' > Uitzetten.
Komt dit toevallig door de "Sl!m" app?
Hoi Sjaakie93,

Het komt niet door de Sl!m app, maar deze had wel dezelfde symptomen. Inmiddels is de storing verholpen en werkt alles weer zoals het hoort.
Hoi Marijke,

Wat was nu eigenlijk de oorzaak van die storing?
De achterliggende oorzaak was dat de CPU-capaciteit op de databaseserver niet volledig gebruikt werd. Dit is hersteld waardoor deze nu wel voor 100% wordt gebruikt.
Ok thx..kan gebeuren :-) duidelijk

Reageer

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)