SNS

Opgelost: Storing slechte verbinding internetbankieren

  • 23 augustus 2018
  • 6 Reacties
  • 781 Keer bekeken

Badge +2
Op dit moment zijn er meerdere klanten die verbindingsproblemen hebben tijdens het internetbankieren. Ze krijgen onder andere foutmelding 60, of de melding 'Geen verbinding'. IT werkt aan een oplossing maar het is niet bekend wanneer dit is opgelost. Zodra er meer bekend is, lees je dat hier.

6 reacties

Ok thx..kan gebeuren 🙂 duidelijk
Badge +2
De achterliggende oorzaak was dat de CPU-capaciteit op de databaseserver niet volledig gebruikt werd. Dit is hersteld waardoor deze nu wel voor 100% wordt gebruikt.
Hoi Marijke,

Wat was nu eigenlijk de oorzaak van die storing?
Badge +2
Hoi Sjaakie93,

Het komt niet door de Sl!m app, maar deze had wel dezelfde symptomen. Inmiddels is de storing verholpen en werkt alles weer zoals het hoort.
Komt dit toevallig door de "Sl!m" app?
We krijgen nog steeds meldingen van klanten over deze storing. Onze IT-afdeling heeft de melding in onderzoek. Een tijdelijk oplossing is om de functie 'Inzicht in geldzaken' uit te zetten: 'Instellingen' > 'Inzicht in geldzaken' > 'Inzicht in uitgaven' > Uitzetten.

Reageer