SNS

Vraag

Periodieke overboeking belastingdienst

• 29 januari 2019
  • 32 Reacties
  • 11007 Keer bekeken

Toon eerste bericht

32 reacties

Reputatie 3
Badge +3
Goedemorgen allemaal,

Om inzicht te geven in overboeken in de nieuwe Mijn SNS tref je hieronder screenshots die je stapsgewijs helpen.

Hoe herken ik een nieuwe Mijn SNS vergeleken met de bestaande omgeving?
Als je met digipas ingelogd bent, zie je dit bij overboeken:

Klik je daarop dan zie je dit:

Dan zit je nu op het nieuwe overboeken in de nieuwe Mijn SNS.
Let op, bij de Belastingdienst kun je alleen een betalingskenmerk invullen. In een ander topic op de community leg ik uit hoe dat komt, je leest het hier.
Hallo Forum,
Ik wilde een paar maanden geleden de belasting die ik over 2019 moet betalen, automatisch betalen. Je kiest dan inplannen en dan kun je eenmalig of maandelijks (jaarlijks dagelijks) kiezen. Dat werkt bij mij niet meer. Wat is de bank nu weer aan het rommelen?
Reputatie 3
Badge +3
Hallo Forum, Ik wilde een paar maanden geleden de belasting die ik over 2019 moet betalen, automatisch betalen. Je kiest dan inplannen en dan kun je eenmalig of maandelijks (jaarlijks dagelijks) kiezen. Dat werkt bij mij niet meer.

Hallo beste @CHSaucele,

Omdat je vraag in dit topic wordt beantwoord, heb ik deze verplaatst. Graag help ik je met een link, dan hoef je niet alles na te lezen. Hier lees je hoe je een overboeking kunt instellen. Kom je er zo uit of heb je aanvullend nog vragen? Laat het ons gerust weten.
Beste Evelyn,

nog een reactie op je bericht van 8 mei 2019 mbt "nieuwe mijn SNS":

deze optie krijg ik niet wanneer ik inlog en kan nog steeds niet periodiek overboeken!

mvg
Hoi MasterB, hulp is hier. Waar loop je precies tegenaan? Je helpt me als je een foto stuurt met wat er precies gebeurt naar webcare@sns.nl o.v.v. 'Periodieke overboeking'. Laat daarnaast in de mail weten of je een melding krijgt en wat voor type telefoon je hebt. Dan kijk ik het na.
Beste Vroni,

super dat je wilt helpen! maar kun je svp het allereerste bericht (29-1-2019) lezen en de reactie van SNS daarop?
Dit issue is nog steeds niet opgelost.

Het heeft niets met een telefoon te maken.

mvg
Reputatie 1
Goedemiddag @MasterB, het is inderdaad nog niet mogelijk om een spoed- of periodieke overboeking naar de Belastingdienst te doen in internetbankieren. Bestaande periodieke overboekingen (POV) blijven wel doorlopen.
Dit kan wel via SNS Mobiel Bankieren en in een SNS Winkel, vul dan het juiste betalingskenmerk in. Na het invoeren van ongeveer de eerste 7 cijfers, wordt de knop voor het betalingskenmerk actief. Door dit weer uit te zetten, kun je daarna een betaalfrequentie ingestellen. De datum waarop het weer in Mijn SNS kan worden ingesteld, is nog niet bekend.

Reageer