Sticky Vraag

Spaarpotten niet zichtbaar?


  • Weet de weg
  • 2 reacties
Sinds een dag of 5 zijn mijn spaarpotten niet zichtbaar in de app maar ook niet online.
Wanneer zal dat verholpen zijn?

11 Reacties

Hoi Makker. Volgens mij geen algemeen probleem. Vanmiddag zelf nog op Mijn-SNS geweest, en de spaarrekeningen waren nog gewoon zichtbaar.

Laat SNS even naar je account kijken wat er aan de hand is. Morgen zijn er wel weer moderatoren die je daarin verder kunnen helpen.
Goedemorgen Makker, leuk dat je de spaarpotten gebruikt. Er is bij ons geen storing bekend waardoor je geen inzicht zou hebben. Mail je je postcode, huisnummer, geboortedatum en geboorteplaats naar webcare@sns.nl o.v.v. Makker - Spaarpotten zijn niet zichtbaar? Dan kijken we wat er aan de hand is.

Ferd, bedankt voor je reactie.
Waarom zijn er bepaalde onderdelen niet zichtbaar in de SNS app " Spaarpotten" en "Inzicht" ? Ook op de site in Mijn SnS lukt het niet deze op te vragen.
Hoi Dominica, je bent niet de eerste klant die dit heeft, in ieder geval een andere klant ging je hierin voor: https://forum.snsbank.nl/mijn-sns-sns-mobiel-bankieren-app-69/spaarpotten-niet-zichtbaar-12228

Het lijkt een klantspecifiek issue te zijn. Morgen zal een moderator van SNS je wel om je wat gegevens vragen. Als je jezelf daarmee comfortabel voelt kan je kan zelf ook de gegevens al naar het info-email adres sturen van SNS dat in het gelinkte topic wordt genoemd. Dat scheelt je misschien weer wat tijd.

Zonder in conclusies te willen springen, lijkt de rode draad tussen jullie beiden op dit moment het gecombineerde gebruik van de app en Mijn-SNS webportal te zijn. Zelf gebruik ik de app niet, en ik heb net nog naar mijn spaarrekeningen in de web portal gekeken. Maar anderen kunnen dit vast ontkrachten als bij hen het gecombineerde gebruik wel gewoon werkt.

Succes!
ik heb sinds 2 weken hetzelfde probleem. Een collega heeft al eea gereset, maar dat heeft niet geholpen. Het treedt zowel op de website als in de app op (nu ligt het er bv weer voor beide omgevingen uit), en het is niet consistent. Soms werkt het een dag wel, dan weer 2 dagen niet. Hoogst irritant.
Aanvulling ; ik zie in meerdere reacties op dit (en eerdere instanties van dit) probleem dat aangegeven wordt dat bij jullie de spaarrekeningen wel zichtbaar zijn. Dat is dus ook niet het issue. Het gaat om de spaarpotten die zijn aangemaakt binnen één spaarrekening., Die zijn dus om de haverklap niet "beschikbaar"
Goedemorgen leden,

Wat onhandig dat de spaarpotten en het onderdeel 'Inzicht' niet goed werken. Als je bijvoorbeeld spaarpotten maakt, dan wil je kunnen zien hoeveel je hebt gespaard. Er is op dit moment geen storing bekend. De reacties heb ik, zoals Ferd aangeeft, verplaatst naar een bestaand topic over dit onderwerp. Sturen jullie de gegevens die mijn collega Sven vraagt in zijn laatste reactie? Dan kijk ik wat er misgaat en schakel ik indien nodig een specialist in.

Sven schreef:

Goedemorgen Makker, leuk dat je de spaarpotten gebruikt. Er is bij ons geen storing bekend waardoor je geen inzicht zou hebben. Mail je je postcode, huisnummer, geboortedatum en geboorteplaats naar webcare@sns.nl o.v.v. Makker - Spaarpotten zijn niet zichtbaar? Dan kijken we wat er aan de hand is.

Ferd, bedankt voor je reactie.

Inmiddels zie ik de spaarpotten weer in de apps. Maar: in de omgeving van internetbankieren kan ik het icon van de spaarpot niet meer wijzigen; deze verwijst nu naar https://www.snsbank.nl/mijnsns/huishoudboek/secure/kasboek/overzicht.html.
Vanuit de Android app kan ik het icoontje wel aanpassen...
Afgelopen weekend werkte het huishoudboekje niet naar behoren en bij sommige klanten helemaal niet. Heb je vandaag nog last van problemen waardoor je sommige onderdelen niet ziet of een foutmelding krijgt? Stuur dan je postcode, huisnummer, geboortedatum en geboorteplaats naar webcare@sns.nl o.v.v. 'Community- Spaarpotten zijn niet zichtbaar' en ik zorg ervoor dat het huishoudboekje handmatig wordt gereset. Daarna kun je de functie weer gebruiken.
Dennis schreef:

Afgelopen weekend werkte het huishoudboekje niet naar behoren en bij sommige klanten helemaal niet. Heb je vandaag nog last van problemen waardoor je sommige onderdelen niet ziet of een foutmelding krijgt? Stuur dan je postcode, huisnummer, geboortedatum en geboorteplaats naar webcare@sns.nl o.v.v. 'Community- Spaarpotten zijn niet zichtbaar' en ik zorg ervoor dat het huishoudboekje handmatig wordt gereset. Daarna kun je de functie weer gebruiken.



Niet dus...
"De mailbox webcare@sns.nl komt vanaf 19 november te vervallen. Heb je een vraag of opmerking? Stuur deze dan naar: info@sns.nl"
Hoi VonJot,

Je mail is in goede orde ontvangen en zojuist heb ik je een reactie gestuurd.
Thanks Dennis, zie reply op de mail. Gaat nog niet helemaal goed... Oftewel: niets veranderd!

Reageer

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)