SNS

Beantwoord

Storing - Direct Payments

  • 29 april 2020
  • 1 Reactie
  • 5303 Keer bekeken

Het lijkt erop dat er een storing is met het direct overboeken. De Direct Payments, als ik wat overstuur komt dit niet meer direct aan. Ook krijg ik een bericht van mijn werk wat geld wilt boeken wat hierdoor niet goed meer kan.

 

Zie nergens dat er een storing gaande is maar lijkt er wel te zijn. Graag hoor ik of dit speelt en wanneer het opgelost is.

icon

Beste antwoord door Sanne-K SNS 29 april 2020, 19:44

Goedenavond @janwillemd en welkom op onze community. Vanochtend was er een landelijke storing met Instant Payments waardoor in- en uitgaande transacties vertraging op hebben gelopen. Transacties worden alsnog verwerkt, maar dit kan langer duren. De storing was rond 13.30 uur verholpen.

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 3

Goedenavond @janwillemd en welkom op onze community. Vanochtend was er een landelijke storing met Instant Payments waardoor in- en uitgaande transacties vertraging op hebben gelopen. Transacties worden alsnog verwerkt, maar dit kan langer duren. De storing was rond 13.30 uur verholpen.