SNS

Beantwoord

Storing hypotheken in Mijn SNS?

• 7 april 2017
  • 54 Reacties
  • 9564 Keer bekeken

Hypotheekgegevens worden niet bij alle hypotheekklanten getoond in Mijn SNS. We werken aan een oplossing.
icon

Beste antwoord door Dennis 4 augustus 2017, 11:43

Hoi leden,

Zojuist kreeg ik een update. De foutmelding bij 'Hypotheken' in Mijn SNS lijkt alleen voor te komen bij klanten met een (deels) geroyeerde hypotheek. Als je deze foutmelding krijgt en je hebt een hypotheek waarvan alle hoofdsommen zijn geroyeerd (volledig afgelost uit eigen middelen of doordat je huis is verkocht), dan kunnen we het probleem handmatig verhelpen. Stuur hiervoor je postcode, huisnummer, geboortedatum en -plaats naar webcare@sns.nl o.v.v. 'Community - Storing hypotheken in Mijn SNS'. Heb je een hypotheek waarvan niet alle leningdelen geroyeerd zijn? Hiervoor werken we nog aan een oplossing, we houden jullie op de hoogte.
Bekijk origineel

54 reacties

Zoals in de titel vermeld staat. Ik word dan volledig uitgelogd uit de MIJN SNS omgeving. Op dit moment heb ik er ook last van. Op meerdere webbrowsers geprobeerd (firefox/IE). Ik werk vandaag vanuit kantoor maar regelmatig ondervind ik dit ook als ik thuis ben.
Er wordt aangegeven:
Error
Er is helaas iets fout gegaan.
Klik hier om terug naar de homepage van Mijn SNS Bank te navigeren

Hoi robby,

Welkom op de community. Wat balen dat je wordt uitgelogd als je je hypotheek bekijkt in Mijn SNS. Je vraag heb ik verplaatst naar het topic waarin we aankondigen dat er een storing in het hypotheekoverzicht zit. Het klinkt alsof het daarmee te maken heeft. Het is nog niet duidelijk wanneer alles weer naar behoren werkt. Wist je dat je je hypotheek sinds kort ook in de mobiele app kunt bekijken?

Om wegwijs te worden lees je het topic Welkom op de community door. In de Koffiekamer kom je meer te weten over andere leden en stel je jezelf voor.
Hoi Dennis. Dank voor je reactie. Ondervind jij dezelfde problemen?
Ik ben overigens op de hoogte dat het op de app ook is in te zien. Maar wil het graag op een groot scherm leesbaar hebben.

Hoor graag van je wanneer het weer werkt.

Mvg, Rob
Bij mij werkt het hypotheekoverzicht wel in Internet Explorer en Mozilla Firefox. Logisch dat je het op groot scherm wil zien, hopelijk hebben we snel goed nieuws.
Vandaag werk ik vanuit thuis en ook vandaar dezelfde foutmelding. Ook op een prive laptop. Vreemd dat bij jou alles werkt. Ligt het dan aan mijn account ofzo? Hoor graag van je wat de status is. Alvast bedankt!
Het ligt niet aan jouw account, Robby. Het lijkt een probleem dat willekeurig optreedt. Er wordt gewerkt aan een oplossing en we verwachten dat we het overzicht binnenkort weer aan iedereen kunnen tonen.
Inmiddels bijna 3 weken verder..........
Is er al zicht op wanneer dit is opgelost?
Badge +1
Hallo Nico,

Bedankt voor je alertheid. Het is nog niet opgelost. We houden je hier op de hoogte van de ontwikkelingen.
Hoi Tibor,

Zojuist nog even gekeken maar tot op heden nog steeds dezelfde melding. Kun je aangeven wat de ontwikkelingen zijn? Hoor graag van je.

Mvg, Rob
Hoi robby,

Er zijn nog geen ontwikkelingen te melden. Als deze er wel zijn, dan laat ik het weten.
Beste moderators,

Kunnen jullie aangeven wat een verwachte doorlooptijd is? Om te voorkomen dat we na 3 weken zelf een statusupdate moeten opvragen.

Mvg, Rob
Goedemorgen robby,

Inmiddels is duidelijk dat we dit probleem eind mei verwachten op te lossen. Mag ik Nico en jou dan vragen om dit te testen en jullie bevindingen hier terug te koppelen? Dan weten we meteen of het werkt.
Dat is goed! Dank voor de terugkoppeling.
Het lijkt de afgelopen dagen weer te werken. Dank voor de hulp!
Badge +1
Het lijkt de afgelopen dagen weer te werken. Dank voor de hulp!
Dat is goed nieuws, Robby 🙂 Bedankt voor je reactie.

@Nico Werkt 'ie bij jou ook weer?
Sorry voor late reactie.

Bij mij werkt het helaas nog steeds niet
Hoi Nico,

Dat klinkt niet goed. Stuur je je postcode, huisnummer, achternaam, geboortedatum en een schermprint naar webcare@sns.nl ov.v. 'Community - Opgelost: Storing hypotheken in Mijn SNS'? Dan zoekt een expert uit waarom jouw hypothekenoverzicht niet wordt getoond.
Badge +1
We hebben te vroeg gejuicht: de storing is bij de laatste Mijn SNS-update niet opgelost. Sorry hiervoor. Zodra er meer bekend is, lees je dat hier.
In een ander draadje lees ik over een (nieuwe?) storing tav extra aflossen.
Deze staat ook nog open. Laatste reactie alweer 2 maanden terug.
Wat is de stand van zaken?
Hallo, wat ik denk is dat dit probleem alleen bij mij optreed (met mijn account). Heb jij daar dan ook "last" van Nico?
Badge +1
Deze staat ook nog open. Laatste reactie alweer 2 maanden terug.
Wat is de stand van zaken?

Goed dat je ons scherp houdt, Nico. Ik informeer naar de stand van zaken.
@Sjaakie93: ik krijg (nog steeds) deze foutmelding zodra ik de hypothekenknop heb ingedrukt
@Sjaakie93: ik krijg (nog steeds) deze foutmelding zodra ik de hypothekenknop heb ingedrukt

Thx..dat wist ik niet..bij mij klik ik op de knop extra aflossen, maar deze werkt nu ineens niet meer. Hij laadt dan helemaal niks.

Misschien kan je het eens in een andere browser proberen? Grt!
Hoi Nico en Sjaakie,

Deze storing heeft inderdaad betrekking op de knop die het hypothekenoverzicht toont. Over de melding van Sjaakie over de knop 'Extra aflossen' hebben we niet meer meldingen gekregen.

Reageer