SNS

Beantwoord

Storing hypotheken in Mijn SNS?

  • 7 april 2017
  • 54 Reacties
  • 9564 Keer bekeken


Toon eerste bericht

54 reacties

Er is een storing bekend met het hypotheekoverzicht in Mijn SNS. Als er delen van je hypotheek zijn afgelost en deze de status 'Geroyeerd' hebben, dan krijg je een foutmelding. Zo te lezen, is dit bij jou het geval. Als je je postcode, huisnummer, geboortedatum en -plaats mailt naar webcare@sns.nl met in het onderwerp de tekst 'Community - Hypotheek - Theaven', dan zorg ik dat de status wordt aangepast. Je ziet je hypotheek dan binnen 5 werkdagen weer in Mijn SNS.

Ook bij mij is Hypotheekoverzicht in Mijn SNS nog steeds niet zichtbaar (alleen in de App). Kun je dezelfde oplossing ook bij mij toepassen?
Badge +2
Jazeker. Als je een mail stuurt naar webcare@sns.nl met de gegevens die ik hierboven noem, dan maak ik het in orde 🙂
@Marijke: Alvast bedankt....je hebt mail 🙂
Badge +2
Je mail heb ik ontvangen en verwerkt. Binnen 5 werkdagen verwijderen we de geroyeerde delen zodat je je hypotheek weer ziet in Mijn SNS.

Reageer