SNS

Vraag

Storing internetbankieren

• 17 september 2019
  • 7 Reacties
  • 4502 Keer bekeken

In de loop van de dag diverse keren geprobeerd om in te loggen op Mijn SNS. Na lang wachten kwam iedere keer melding van storing. Zou handig zijn als dit ergens voor de inlegpoging gecommuniceerd wordt. Ik vind ook op het formum hierover niets.

7 reacties

In de loop van de dag diverse keren geprobeerd om in te loggen op Mijn SNS. Na lang wachten kwam iedere keer melding van storing. Zou handig zijn als dit ergens voor de inlegpoging gecommuniceerd wordt. Ik vind ook op het formum hierover niets.
Hoi Sjoerd,
ik weet niet of het je nu nog niet lukt, maar net even getest om in te loggen. Ik ondervind geen enkele hapering of storing.
Groet,
Ben 😎

Vreemd. Hij doet het bij mij nog steeds niet. De app functioneert overigens wel. Krijg deze melding:

Storing

Onze website werkt even niet door een technische storing. Je kunt op dit moment niets aanvragen en niet internetbankieren met Mijn SNS.

We doen er alles aan om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen.
Sorry voor het ongemak.

Heb je een dringende vraag?

• Je kunt ons bellen op 030-633 30 00.*
  • Ons webcareteam staat voor je klaar op Facebook, Twitter of in onze community.**
  • Of loop even binnen bij een SNS Winkel bij jou in de buurt.
* Op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur.

** Op werkdagen van 8.00 tot 17.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur.

Badge +1
Door een storing ondervind je mogelijk hinder bij Internetbankieren, Mobiel Bankieren en iDEAL. We werken hard aan een oplossing. Onze excuses voor het ongemak.
Badge +1
@BigBen Thanks voor je reactie 🙂
Badge +1
De storing is opgelost. Je kunt je bankzaken weer regelen via de mobiele app en Internetbankieren. Sorry voor het ongemak.
Bedankt voor reactie maar ik blijf het toch vreemd vinden dat er nergens een melding was te vinden hierover. Het systeem heeft er toch min. 11 uur uit gelegen. Het vooraf melden op de inlogpagina scheelt (in ieder geval bij mij) een hoop frustratie + tijd.
Reputatie 3
Badge +3
Bedankt voor reactie maar ik blijf het toch vreemd vinden dat er nergens een melding was te vinden hierover. Het systeem heeft er toch min. 11 uur uit gelegen. Het vooraf melden op de inlogpagina scheelt (in ieder geval bij mij) een hoop frustratie + tijd.

Hoi Sjoerd, sorry dat je last van hebt gehad van de storing, dat willen we voorkomen. Als er een storing is kun je dat lezen op de community lezen onder: Waarschuwingen, Storingen & Veilig Bankieren. Doorgaans laten we het onze klanten ook weten in Mijn SNS, de mobiele app én op Facebook en Twitter. Het spijt me dat onze informatie je niet heeft bereikt, vandaar mijn excuses voor het ongemak.

Reageer