Vraag

Storing SNS Mobiel en internet bankieren.

• Aan het opstarten
  • 0 reacties
Geweldig. Momenteel een storing in het mobiel en internet bankieren. Hier baal ik enorm van. Kan geen overboekingen doen niks.
Wanner is de storing opgelost?
Wie heeft er nog meer last van?
@SNS bank dit is alweer de zoveelste keer.
..

18 Reacties

Dit speelt al minstens 2 uur nu.

Moet zelf ook betalingen doen maar kan niks zo:@
Ik kan ondertussen weer via de website bij mijn rekeningen komen en overmaken.
De oorzaak van de storing is nog niet bekend. We zijn hard aan het werk om dit op te lossen. We begrijpen dat dit vervelend is en ongemakken met zich meebrengt. Je kunt wel pinnen en betalen met pinpas. Kun je niet bij je geld? Neem dan telefonisch contact op met onze Klantenservice of ga langs bij een van onze SNS Winkels. Zij helpen je graag verder.
Reputatie 3
Ik kan weer inloggen op mijn laptop.
UPDATE:
De storing is opgelost. We zijn voortdurend bezig met het verbeteren van onze dienstverlening en voeren dan ook regelmatig updates door. Mogelijk heb je hierdoor in een korte tijd problemen gehad met onze betaaldiensten. Excuses voor dit ongemak. We zoeken uit waar dit mis gaat.
de storing is echt nog niet opgelost.
heb op vrijdag 17 mei om 15.00u’n bedrag opgenomen via Rabo automaat.
en op zaterdag staat het zelfde opname bedrag om 15.02u. weer vermeld zonder opname.
bijden met verschillende kenmerken.!!!???
Zeer vervelend de storing en geen geld kunnen opnemen, bij supermarkt bij de kassa niet met pin kunnen betalen.
Er zijn bij mij tijdens deze storing dubbele afboekingen afgeschreven van mijn betaalrekening.
Reputatie 2
Wat ik opmerkelijk vind: laatste jaren veel forse storingen bij de grote banken ABN, ING en Rabo. Slechts sporadisch bij SNS. En nu opeens drie in een maand....

Valt hier iets over te zeggen SNS?
kan sinds 2 dagen niet op mijn SNS app inloggen hij blijft maar zoeken naar verbinding is er een probleem ?? inmiddels de app opnieuw geïnstalleerd en hij werk weer bij deze kunt u deze vraag als opgelost zien . mvg
Goedemiddag @Joey1205, dit komt inderdaad door de storing. We corrigeren dit automatisch binnen 1 week. Hou je je rekening in de gaten? @boefhjuu, fijn dat de app inmiddels weer werkt. Mocht het nog een keer gebeuren, haak ons dan aan. Dan kijken we wat er niet goed gaat.
Sanne K schreef:

Goedemiddag @Joey1205, dit komt inderdaad door de storing. We corrigeren dit automatisch binnen 1 week. Hou je je rekening in de gaten? @boefhjuu, fijn dat de app inmiddels weer werkt. Mocht het nog een keer gebeuren, haak ons dan aan. Dan kijken we wat er niet goed gaat.

hoi Sanne het volgende doet zich toch weer voor ... zodra ik de app op mijn telefoon wil gebruiken blijft ie zoeken om in te loggen , via de snelkoppeling op mijn s10 plus scherm.... dus hij laad de inlog niet .... zodra ik via mijn app store van android inlog en dan de sns app opnieuw wil installeren werkt ie wel ... raar dat het via die weg wel gaat en via de originele app op mijn beginscherm niet !!!! weet je hoe dat kan ???
Dat is inderdaad vreemd. We raden altijd aan om de versie uit de app store te gebruiken, dan heb je de laatste juiste versie. Wil je de snelkoppeling verwijderen en de app via de app store helemaal opnieuw registreren? Dan verwacht ik dat de app stabiel blijft.
Sanne K schreef:

Dat is inderdaad vreemd. We raden altijd aan om de versie uit de app store te gebruiken, dan heb je de laatste juiste versie. Wil je de snelkoppeling verwijderen en de app via de app store helemaal opnieuw registreren? Dan verwacht ik dat de app stabiel blijft.

dat heb ik inmiddels gedaan en dan klik ik op de app en dan blijft ie maar aangeven inloggen laden ......en dan gebeurt er niks , ga ik terug naar de app store klik ik op de sns mobiel bankieren app openen en dan werkt ie wel op de telefoon... vind het erg vreemd. had hem idd al 2 maal eerder opnieuw geregistreerd!!
inmiddels contact gehad met de SNS telefoon en die hebben voor mijn in hun systeem een opschoning gedaan stonden nog oude telefoons in hun systeem aangemeld op de SNS app die hebben ze allemaal gewist , ik heb opnieuw de app moeten installeren en tot nu toe werkt het allemaal weer naar behoren .!! PS probleem verholpen .. !!
Reputatie 3
Is het mogelijk om te zien welke telefoons allemaal zijn aangemeld op de SNS app? Ik kan me voorstellen dat als je een nieuwe telefoon hebt, je niet weet dat de oude op de een of andere manier verwijderd moet worden. Is hier meer informatie over beschikbaar?
@boefjuu Fijn dat je duidelijkheid hebt gekregen van mijn collega. Het is goed om je registraties bij te houden en van telefoons en tablets te verwijderen, die je niet meer gebruikt.

@Blacktomcat Dat is inderdaad te zien in Mijn SNS. Dit zijn de stappen die je daarvoor doorloopt op Mijn SNS: 'Inloggen' > 'Instellingen' > 'SNS Mobiel Bankieren App afmelden' > Klik achter het toestel op 'Afmelden'.
Reputatie 3
@Sven, bedankt.

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)