Sticky

Update storingen - website, mobiele app of Mijn SNS

Er is op dit moment storing, waardoor de app en website niet of maar beperkt functioneren. We doen er alles aan om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen. Zodra de storing is verholpen, laten we dit weten. Onze excuses voor het ongemak. 

60 Reacties

Goedemorgen, sinds vanmorgen werkt de mobiel bankieren app van SNS niet. Hope lang gaat het duren voordat dit opgelost is?
Oke duidelijk bedankt voor jullie bericht... Worden er vandaag wel gewoon betalingen gedaan?
hoop dat het echt snel is opgelost moet betalingen doen
Ja dat klopt ik kan ook niet inloggen, ik hoop dat het snel opgelost is.
...
Groen licht! Je kunt vanaf nu weer internetbankieren via Mijn SNS op onze site.
Mobiel werkt nog steeds niet, en die heb ik nu juist nodig. Daar ik, zoals zoveel mensen, niet thuis ben maar op het werk. En dan toch rekeningen moet betalen en allerlei andere zaken wil regelen. Erg vervelend dit.
ja, ik kan inloggen op mijnSNS, maar ideal betalingen lukken niet.....
aub fix mobiel bankieren mensen hebben rekeningen te betalen :(
Beste @Ronald70, @Enrique en @robin7,

Het spijt me dat jullie last hebben van de storing. Het team werkt met man en macht om het goed en zo snel mogelijk voor alle klanten op te lossen, we houden je hier op de hoogte. Graag nog een ogenblikje geduld alsjeblieft, alsvast dank voor het begrip.
Nou, mijn app werkt nog niet
kan nu ook niet meer inloggen op de sns site?
via.. mijn sns.. op laptop/pc werkt weer !!
succes allemaal
Reputatie 3
Ik vraag mij wel af hoe het komt dat velen kennelijk mobiel moeten betalen.
Er zijn vele bataalmogelijkheden, dus er passeren nu heel veel mogelijke scenario's mijn fantasie waarom die kennelijk niet voldoen.
Bestaat daar enig zicht op bij SNS?
Maar komt ons geld nou binnen vandaag of niet? Heb wel zin om wat te eten na karige pasen
Evelyn SNS schreef:

Groen licht! Je kunt vanaf nu weer internetbankieren via Mijn SNS op onze site.

Maar app dus niet had hem verwijderd maar kan hem nu dus niet meer instaleren graag update?? :@:@
Evelyn SNS schreef:

Er is op dit moment storing, waardoor de app en website niet of maar beperkt functioneren. We doen er alles aan om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen. Zodra de storing is verholpen, laten we dit weten. Onze excuses voor het ongemak. 

Ik zit in Turkije, met beperkte WIFI, en moet vandaag zakelijke betalingen uitvoeren. Wanneer werkt de mobiele app weer? Ik heb geen digipass bij me omdat dat met mobiel niet nodig is.
Hoelang gaat dit nog duren?
jeuf schreef:

via.. mijn sns.. op laptop/pc werkt weer !!
succes allemaal

Ronald70 schreef:

Mobiel werkt nog steeds niet, en die heb ik nu juist nodig. Daar ik, zoals zoveel mensen, niet thuis ben maar op het werk. En dan toch rekeningen moet betalen en allerlei andere zaken wil regelen. Erg vervelend dit.

Heb je op je werk dan geen computer staan, waarop je in kunt loggen op je SNS? Even een vraagje hoor..
Wel gigantisch klunsig zeg, die aanhoudende storingen had ik bij een moderne bank zoals de SNS niet verwacht...
sonjafrenk schreef:

Ik zit in Turkije, met beperkte WIFI, en moet vandaag zakelijke betalingen uitvoeren. Wanneer werkt de mobiele app weer?

Hallo @sonjafrenk,

Het spijt me dat je last hebt van de storing, we hebben doorlopend contact met het team en werken hard aan een oplossing. Ik zou je graag concreet willen informeren, maar hoe lang de storing duurt kan ik niet te zeggen. Vanzelfsprekend streven we ernaar om het vandaag te verhelpen, maar ik begrijp je situatie en denk even met je mee. Als je naar het buitenland gaat is het goed om je digipas én (voor de zekerheid) een extra betaalmiddel mee te nemen. Zo voorkom je vervelende verrassingen. Heb je een creditcard? Hiermee zou je vandaag de dringende betalingen (in eerste instantie) mee kunnen betalen. Vooralsnog ga ik er vanuit dat je vanmiddag weer via de mobiele app kunt bankieren, we houden je hier graag op de hoogte van de laatste berichten over de storing.
Sorry ik wil niet opdringerig worden maar ik kan ook niet via de app in mijn bank komen, ik wilde me weer in melden maar ik kom maar tot ( Heb je een Digipas ) kies ik JA dan verschijnt er de tekst, GEEN VERBINDING Controleer of je Internetverbinding goed is en probeer het op nieuw, ik doe nu alles via mijn PC... ik wens jullie daarom veel sterkte van het oplossen van het probleem.
Evelyn SNS schreef:

Als je naar het buitenland gaat is het goed om je digipas én (voor de zekerheid) een extra betaalmiddel mee te nemen. Zo voorkom je vervelende verrassingen. Heb je een creditcard? Hiermee zou je vandaag de dringende betalingen (in eerste instantie) mee kunnen betalen.

Voor de zekerheid altijd wat bitcoins op zak.

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)