SNS

Update storingen - website, mobiele app of Mijn SNS

• 23 april 2019
  • 60 Reacties
  • 47276 Keer bekeken

Toon eerste bericht

60 reacties

Hoi :)

bedankt voor je bericht.

Ik ken de spoedovermaking, zal dat dan maar even gaan doen. Ik heb te weinig tijd om jullie de gegevens direct te sturen doe dat later vandaag..

Fijne dag!
Transfers vanuit Duitsland komen niet aan. Ik wacht nu drie werkdagen. mijn salaris hetzelfde overgebracht gisteren en nog steeds niet daar vandaag.
Ik denk dat het niet acceptabel is voor een goede bank. Het werkte altijd dezelfde dag. en na Pasen werkt niets:@:?
Reputatie 3
Goedemorgen @Moma, wachten op op bedragen is nooit leuk. Bedragen in euro's vanuit het buitenland staan uiterlijk binnen 3 werkdagen op je rekening. Vanwege het lange paasweekend verwacht ik dacht het uiterlijk vandaag op je rekening staat. Zo niet? Neem dan contact op met de verzender. Wij hebben geen zicht op inkomende bedragen.
is er nog steeds storing wacht op mijn salaris graag antwoord
Reputatie 1
Goedemiddag @bono1962 Wachten op je salaris is nooit leuk. Op dit moment is er geen storing bekend. Bedragen die we op werkdagen voor 18 uur ontvangen, staan meteen op je rekening. Heb je 't bedrag inmiddels ontvangen?
Reputatie 2
Badge
Gemeld 8:50 uur. Er is een storing op mijn SNS. De mobile app doet het wel.
Einde dienstmededeling
Reputatie 2
Badge
9:40 Hij doet het weer
Mijn app werkt niet. Krijgt 900 foutcode. Heeft het wel altijd gedaan.
Reputatie 2
Badge +1
Kan momenteel niet inloggen op Mijn SNS, Mijn ASN of via de SNS/ASN app. Alleen hier inloggen met mijn aparte forum wachtwoord werkt nog 😞
Reputatie 3
Badge
Ik viel in dit topic en zag op de eerste pagina deze suggestie:Mobiel werkt nog steeds niet, en die heb ik nu juist nodig. Daar ik, zoals zoveel mensen, niet thuis ben maar op het werk. En dan toch rekeningen moet betalen en allerlei andere zaken wil regelen. Erg vervelend dit.Heb je op je werk dan geen computer staan, waarop je in kunt loggen op je SNS? Even een vraagje hoor..Zou de app niet werken, maar Mijn-SNS op de website wel dan zou ik Mijn SNS toch niet vanuit een publiek netwerk gaan benaderen. Een werkgeversnetwerk zou ik altijd als een publiek netwerk beschouwen. Ik vind het ook heel verstandig dat Ronald70 in zijn situatie alleen via zijn mobiel wil bankieren. Zo kunnen op de computers van de werkgever keysniffers terecht zijn gekomen. Met de huidige draadloze toetsenborden is keysniffing helemaal makkelijk omdat de bijbehorende pc geen configuratiewijziging meer nodig heeft. Het draadloze signaal opvangen is voldoende.

Niet doen dus, in zo'n situatie gewoon even de betalingskeutel inhouden en op de app wachten.

Maar naar wat ik nu begrijp werkt nu even helemaal niet, desondanks wilde ik dit even kwijt:$.

Reageer