SNS

Beantwoord

Waarom geeft mijn betaalverzoek een foutmelding?

  • 22 oktober 2018
  • 2 Reacties
  • 2359 Keer bekeken

Hallo,

Ik heb net naar iemand een betaalverzoek gestuurd en die persoon heeft dit betaald en mij laten zien dat dit bij hem ook is afgeschreven. Alleen kreeg hij na de betaling een foutmelding en nu staat er in mijn app dus dat er niets betaald is. Nu heb ik dus spijt dat ik niet via een gewone overschrijving had gekozen.(Had gelezen dat betaalverzoek maar 15 minuten duurt).
Wat is er hier aan de hand?
icon

Beste antwoord door Dennis 22 oktober 2018, 09:35

Goedemorgen Jasperschellekens,

Welkom op SNS Community. Ik snap dat je er geen leuk gevoel aan overhoudt als het betaalverzoek een foutmelding geeft. We krijgen hier via andere kanalen meldingen over en het is bij de IT-afdeling bekend dat er een technische fout getoond kan worden als er met iOS meerdere betaalverzoeken betaald worden. De betaler kan controleren of de betaling gelukt is in het transactie-overzicht van zijn eigen bank. Als deze is afgeschreven van de eigen rekening van de betaler, kun je ervan uitgaan dat de betaling is gelukt en het bedrag maximaal 1 werkdag later op je rekening staat. Ik heb de link naar de betaling vanwege privacyredenen verwijderd.

Het is niet bekend wanneer de foutmelding is opgelost. Voor de zekerheid verplaats ik je topic naar het onderdeel over storingen en plaats ik (of een andere moderator) een melding wanneer het is opgelost.
Bekijk origineel

2 reacties

Goedemorgen Jasperschellekens,

Welkom op SNS Community. Ik snap dat je er geen leuk gevoel aan overhoudt als het betaalverzoek een foutmelding geeft. We krijgen hier via andere kanalen meldingen over en het is bij de IT-afdeling bekend dat er een technische fout getoond kan worden als er met iOS meerdere betaalverzoeken betaald worden. De betaler kan controleren of de betaling gelukt is in het transactie-overzicht van zijn eigen bank. Als deze is afgeschreven van de eigen rekening van de betaler, kun je ervan uitgaan dat de betaling is gelukt en het bedrag maximaal 1 werkdag later op je rekening staat. Ik heb de link naar de betaling vanwege privacyredenen verwijderd.

Het is niet bekend wanneer de foutmelding is opgelost. Voor de zekerheid verplaats ik je topic naar het onderdeel over storingen en plaats ik (of een andere moderator) een melding wanneer het is opgelost.
Reputatie 3
Badge +1
Ik had eenzelfde ervaring. Hoop dat het snel is opgelost, anders blijft Tikkie toch de voorkeur hebben

Reageer