2e autoverzekering moeilijk regelbaar.

• Lid SNS Klantenraad
  • 166 reacties
Meer dan een jaar geleden is er door anderen al een melding gemaakt, dat online geen premie berekening / juiste aanvraag mogelijk is. Er worden allerlei technische redenen voor aangedragen.
Echter afgelopen maand hebben wij dus maar via de klantenservice en winkel getracht een juiste premie(s) voor de tweede gezinsauto berekend te krijgen en vervolgens af te sluiten, maar blijkbaar is dit zo complex dat hier meerdere mensen naar moeten kijken en berekenen en de bedragen onderling verschillen ook.....
Erg onprofessioneel en alleen omdat wij alles verder bij SNS hebben, hebben we uiteindelijk toch de 2e gezinsauto bij SNS verzekerd.... maar het ging niet makkelijk.
Tot slot: ik denk dat er heel veel gezinnen met 2 auto's zijn. Deze klanten wil je toch niet om technisch geneuzel laten lopen?....
Dus beste beentje voor en vereenvoudigen dat traject!

4 Reacties

Niek f schreef:

Meer dan een jaar geleden is er door anderen al een melding gemaakt, dat online geen premie berekening / juiste aanvraag mogelijk is. Er worden allerlei technische redenen voor aangedragen.
Echter afgelopen maand hebben wij dus maar via de klantenservice en winkel getracht een juiste premie(s) voor de tweede gezinsauto berekend te krijgen en vervolgens af te sluiten, maar blijkbaar is dit zo complex dat hier meerdere mensen naar moeten kijken en berekenen en de bedragen onderling verschillen ook.....
Erg onprofessioneel en alleen omdat wij alles verder bij SNS hebben, hebben we uiteindelijk toch de 2e gezinsauto bij SNS verzekerd.... maar het ging niet makkelijk.
Tot slot: ik denk dat er heel veel gezinnen met 2 auto's zijn. Deze klanten wil je toch niet om technisch geneuzel laten lopen?....
Dus beste beentje voor en vereenvoudigen dat traject!

Hoi Niek f, dankjewel voor het delen van je ervaring. Het mag niet voorkomen dat je 2 verschillende premies aangeboden krijgt. De premie voor de 2e autoverzekering kun je niet online berekenen, maar het proces is niet ingewikkeld. Als je belt of naar een SNS Winkel gaat, dan vraagt de collega die je spreekt een offerte op bij Volmachtkantoor Nederland. Als alle gegevens goed zijn ingevuld, dan is de premie die in de offerte staat correct. Sorry dat het bij jou niet in 1x goed is gedaan.
Dank voor de reactie. Maar als moderne klant lees ik nog steeds dat het ingewikkeld is, omdat online het niet te berekenen is en je directe aanspreekpunt je niet kan helpen, maar toch een ander hier voor aan de slag moet gaan. Persoonlijk vind ik dat nogal omslachtig, maar wellicht ligt dat dan aan mij. SNS: doe er mee wat je goed dunkt!
Als het om een Vivat-verzekering gaat:
Ik lees net in de Volkskrant dat mogelijk ViVat (nu eigendom van Anbang) wordt overgenomen door ASR.
Koos schreef:

Als het om een Vivat-verzekering gaat:
Ik lees net in de Volkskrant dat mogelijk ViVat (nu eigendom van Anbang) wordt overgenomen door ASR.

Ik weet niet waar ik kan zien dat het een Vivat verzekering is? De verzekering is via SNS (volmachtkantoor) afgesloten.

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)