Apple Pay en psd2

Ik heb gister (waarschijnlijk net als veel community leden) een brief gehad over psd2. Nu heb ik even de wiki bekeken en als ik het goed begrijp is het een directie vanuit de europese comissie om betaal services en betaalservice aanbieders te reguleren binnen de europese economie met als doel meer competitie binnen de betalings industrie ook voor niet-banken.

Nu ben ik heel tevreden binnen het apple ecosystem. Alleen het wachten is nu (nog steeds) op Apple Pay in Nederland.

Gaat de psd2 het voor nederlandse banken makkelijker maken om Apple Pay in gebruik te nemen?

Ik ben al even op zoek geweest naar apple pay op dit forum maar kon o.a. in de roadmap voor 2018 niks hierover vinden.

TLDR
Wens: Apple Pay in Nederland
Vraag: Gaat psd2 het makkelijker maken voor nederlandse banken om apple pay in gebruik te nemen?

1 Reactie

Hoi mark-vandenberg,

Welkom op de community. Leuk om te lezen dat je al hebt rondgeneusd voor het antwoord op je vraag. Apple Pay is (nog) niet beschikbaar in Nederland, daarom bieden we dit niet aan. We houden de ontwikkelingen in de gaten maar ik kan nog niet aangeven of we deze dienst gaan aanbieden en op welke termijn dit dan zou zijn.

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)