SNS

Beantwoord

Betalen via App mnv QR zonder internetverbinding?

• 29 januari 2016
  • 2 Reacties
  • 650 Keer bekeken

Ik vind de betaalfunctie via de App met de QR-code al een hele grote verbetering.
Maar het zou nog mooier zijn, als deze ook werkt zonder een internetverbinding.
Misschien technisch iets lastiger te implementeren, maar de ANWB Visa App werkt ook zonder internetverbinding, maar toch genereerd deze een code welke ik moet invoeren bij de betaling.

Reden wens:
Ik heb geen internet op mijn mobiele telefoon, en dus alleen verbinding met beschikbare WIFI.
En die is er niet altijd.

JP
icon

Beste antwoord door Tibor SNS 11 februari 2016, 14:29

Ik vind de betaalfunctie via de App met de QR-code al een hele grote verbetering.

Goedemiddag Johan-Paul,

De ontwikkelaars geven aan dat je online moet zijn om een betaling af te ronden met een QR-code. Anders kan de betaling naar bijvoorbeeld een webshop niet afgerond worden.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Fijn is die update hè? Ik vind het zelf ook een mooie uitkomst die bijdraagt aan het gemak. Als je niet altijd toegang hebt tot internet, wordt het inderdaad wat lastiger. Daarom begrijp ik je suggestie. Ik leg 'm voor bij onze ontwikkelaars en breng je op de hoogte zodra ik meer weet.
Badge +1

Goedemiddag Johan-Paul,

De ontwikkelaars geven aan dat je online moet zijn om een betaling af te ronden met een QR-code. Anders kan de betaling naar bijvoorbeeld een webshop niet afgerond worden.