SNS

Vraag

Contactloos betalen met Garmin- Samsung- of Apple Pay

• 18 december 2018
  • 58 Reacties
  • 12861 Keer bekeken

Toon eerste bericht

58 reacties

Is het inmiddels al mogelijk om via smartwatch (Samsung gear) te betalen?
Reputatie 3
Badge +3
Goedemorgen @Markl en @M.G.P

Uiteraard begrijpen we dat er mensen zijn die ernaar uitkijken om gebruik te maken Apple Pay. Het spijt me dat jullie om die reden SNS zouden willen verlaten. Ondanks dat we ons verdiepen in nieuwe manieren van contactloos betalen, kan ik geen Apple Pay toezeggen. Door dit topic blijft de wens van onze klanten actueel op ons netvlies.
Reputatie 3
Badge +3
Is het inmiddels al mogelijk om via smartwatch (Samsung gear) te betalen?

Goedemorgen @mausl81,

Welkom op de community, ik heb je vraag naar dit topic verplaatst zodat je het laatste nieuws over betaalgemak met bijvoorbeeld horloges kunt lezen. Betalen met je SmartWatch is nog niet mogelijk, maar in dit topic bespreken we alle wensen met betrekking tot het ontwikkelen van contactloos betalen. Als er goed nieuws is, dan deel ik het hier.
ik verwacht dat dit uiteindelijk echt wel bij alle banken (en dus ook SNS) beschikbaar komt. Nice to have.
Voor mij in elk geval absoluut geen reden om nu opeens over te stappen, zeker niet naar ING ;)

Wel jammer dat SNS alweer achterblijft, als ING nu (wat ik denk dat ze wel gaan proberen na dat ze Apple pay naar NL hebben gebracht) ook Samsung Pay in Nederland uitbrengen waar ze wel tot in staat zijn.

Als dat gebeurd of SNS nog langer achter blijft hangen met technologie stap ik over.
Reputatie 3
Badge +3

ik verwacht dat dit uiteindelijk echt wel bij alle banken (en dus ook SNS) beschikbaar komt. Nice to have. Voor mij in elk geval absoluut geen reden om nu opeens over te stappen, zeker niet naar ING ;)Als dat gebeurd of SNS nog langer achter blijft hangen met technologie stap ik over.

Beste Tycho, uiteraard besteden we veel aandacht aan alle nieuwe manieren van contactloos betalen. Als betalen met een smartwatch (van Apple, Samsung of Garmin) voor jou de hoogste prioriteit heeft met betrekking tot het regelen van je geldzaken, dan begrijp ik dat je er snel gebruik van wilt maken. Die vlieger gaat niet voor iedereen op, er zijn ook mensen die om andere redenen graag klant zijn bij SNS. Maar goed, vooralsnog bieden we betalen met wearables niet aan, maar in de toekomst sluiten we het niet uit. Overigens worden in dit topic aardige alternatieven genoemd door bijvoorbeeld @MarcelR of @NKE die onlangs liet weten: 'Mijn betalingen gaan nu voor een deel met Garmin Pay via Visa zonder extra kosten. En het bevalt goed.'

ik verwacht dat dit uiteindelijk echt wel bij alle banken (en dus ook SNS) beschikbaar komt. Nice to have. Voor mij in elk geval absoluut geen reden om nu opeens over te stappen, zeker niet naar ING ;)Als dat gebeurd of SNS nog langer achter blijft hangen met technologie stap ik over.
Beste Tycho, uiteraard besteden we veel aandacht aan alle nieuwe manieren van contactloos betalen. Als betalen met een smartwatch (van Apple, Samsung of Garmin) voor jou de hoogste prioriteit heeft met betrekking tot het regelen van je geldzaken, dan begrijp ik dat je er snel gebruik van wilt maken. Die vlieger gaat niet voor iedereen op, er zijn ook mensen die om andere redenen graag klant zijn bij SNS. Maar goed, vooralsnog bieden we betalen met wearables niet aan, maar in de toekomst sluiten we het niet uit. Overigens worden in dit topic aardige alternatieven genoemd door bijvoorbeeld @MarcelR of @NKE die onlangs liet weten: 'Mijn betalingen gaan nu voor een deel met Garmin pay via Visa zonder extra kosten. En het bevalt goed.'

Dan toch maar de sns mobiel betalen app en een extra sterke betaalpas DIY maken want mijne breekt weer altijd AHAHAH
Apart om hier en daar, te lezen hoe SNS/De Volksbank er in staat, het goede nieuws is: ABN Amro, bunq🌈 , ING, Monese, N26, Rabobank en Revolut bieden het nu aan of gaan dat spoedig doen (ABN en Rabo) in Nederland.

Maar hoop ook zeer zeker mee, duim voor jullie zelfs 😀, dat voor alle SNS klanten, ik zelf zit bij bunq🌈 en ABN, SNS/ASN/Regio er hopelijk snel mee zal komen.
Goedemiddag @DaveFlash, 'thumbs up' voor je bijdrage aan dit topic ☺ Uiteraard blijven we de ontwikkelingen op dit punt met interesse volgen. Neem je zo nu en dan een kijkje op onze Community? Dan blijf je op de hoogte van de laatste feitjes.

Reageer