SNS

Beantwoord

De optie 'storten en opnemen' aanpassen?

• 7 oktober 2014
  • 1 Reactie
  • 6893 Keer bekeken

Beste SNS,

Ik zou graag twee suggesties willen geven over mijn SNS.

1.Zou het mogelijk zijn, dat als ik een overschrijving aanpas, dat dan automatisch de oude datum wordt aangepast naar de datum van vandaag.
Iedere keer als ik een overschrijving aanpas, dan krijg ik foutmelding dat de datum in het verleden staat. Het zou toch makkelijker dan zijn, dat als er oude overschrijvingsdatum in staat, dat deze automatisch wordt aangepast? Nu moet ik dat dan handmatig te doen. Trouwens alleen voor een datum in het verleden, dus niet als er een datum in de toekomst is.

2. Storten en opnemen spaarrekening.
Er staat links in het menu: "storten en opnemen". Als ik op die link klik, dan gaat deze automatisch naar het tabblad opnemen. Ik zou het fijn vinden dat als ik dat aanklik dat ik dan meteen naar het menu storten ga. Het is me al een paar keur gebeurd, dat ik bedragen heb opgenomen en dat ik ze dan terug moest boeken, omdat ik wilde storten. Voor mij is logischer als er in het menu staat Storten en Opnemen, dat ik automatisch naar storten ga. Anders had er Opnemen en Storten moeten staan.

Trouwens is er nog iets met mijn eerdere suggestie gedaan, omtrent het plaatsen van een knop Debetrente berekenen. Dit net zoals bij de spaarrekening om de rente te berekenen.  En zijn er vaste data voor het afboeken van deze rente. Als ik dit weet, dan kan ik daar beter rekening houden. Mocht ik eens een keer rood komen te staan. Ik vind het wel goed dat jullie 3 verschillende dagen in de maand gratis debetrente geven. Goede service!
icon

Beste antwoord door Dennis 6 november 2017, 16:29

Er staat links in het menu: "storten en opnemen". Als ik op die link klik, dan gaat deze automatisch naar het tabblad opnemen. Ik zou het fijn vinden dat als ik dat aanklik dat ik dan meteen naar het menu storten ga. Het is me al een paar keur gebeurd, dat ik bedragen heb opgenomen en dat ik ze dan terug moest boeken, omdat ik wilde storten. Voor mij is logischer als er in het menu staat Storten en Opnemen, dat ik automatisch naar storten ga. Anders had er Opnemen en Storten moeten staan.!

Op deze suggestie is nooit gereageerd, terwijl deze wel op de wensenlijst staat. Deze wens nemen we als input mee bij de doorontwikkeling van Mijn SNS. Dat we ‘m meenemen als input betekent niet dat we de wens uitvoeren, dat is op dit moment nog niet bekend.
Bekijk origineel

1 reactie

Er staat links in het menu: "storten en opnemen". Als ik op die link klik, dan gaat deze automatisch naar het tabblad opnemen. Ik zou het fijn vinden dat als ik dat aanklik dat ik dan meteen naar het menu storten ga. Het is me al een paar keur gebeurd, dat ik bedragen heb opgenomen en dat ik ze dan terug moest boeken, omdat ik wilde storten. Voor mij is logischer als er in het menu staat Storten en Opnemen, dat ik automatisch naar storten ga. Anders had er Opnemen en Storten moeten staan.!

Op deze suggestie is nooit gereageerd, terwijl deze wel op de wensenlijst staat. Deze wens nemen we als input mee bij de doorontwikkeling van Mijn SNS. Dat we ‘m meenemen als input betekent niet dat we de wens uitvoeren, dat is op dit moment nog niet bekend.

Reageer