SNS

Beantwoord

Eenmalig ingeplande overschrijving niet zichtbaar voor mederekeninghouder?

• 9 juni 2015
  • 84 Reacties
  • 6738 Keer bekeken

Toon eerste bericht

84 reacties

Hoi Ben,

Hiermee bedoelen we de wensenlijst. Hij staat erop als 'In behandeling'.
Als mijn partner een rekening agendeerd kan ik dat niet zien als ik inlog en andersom geldt dat ook . We hebben een en/of rekening en je zou dan verwachten dat dit ook voor elkaar zichtbaar moet zijn om dubbele betalingen te voorkomen.
Hoi Tweetjes,

Welkom op de community. Meerdere klanten stelden deze vraag, daarom heb ik je bericht verplaatst naar een topic waar je leest waarom je ingeplande betalingen van een mederekeninghouder niet ziet als je inlogt. Zoals Irene aangeeft, staat dit onderwerp op de wensenlijst.

Om wegwijs te worden lees je het topic Welkom op de community door. In de Koffiekamer kom je meer te weten over andere leden en stel je jezelf voor.
De wens om ingeplande transacties inzichtelijk te maken voor beide rekeninghouders is bekend en wordt uitgevoerd. Het is niet bekend op welke termijn we deze wijziging uitvoeren.
De wens om ingeplande transacties inzichtelijk te maken voor beide rekeninghouders is bekend en wordt uitgevoerd. Het is niet bekend op welke termijn we deze wijziging uitvoeren.
HULDE !!!
Als dat gebeurd is, moet het een koud kunstje zijn om ALLE rekeninggegevens voor beide rekeninghouders inzichtelijk te krijgen (adresboeken, incasso's enz.).
Is hier al meer over bekend? Het is nu twee jaar geleden dat het uitgevoerd zou worden, maar we zitten hier nog mee. We overwegen nu serieus om over te stappen naar een andere bank.
Badge +1
Een mogelijke workaround (beetje omslagtig) is er als jullie beide de SNS of ASN app gebruiken. De Volksbank (SNS, ASN, ...) heeft nl. naast de merk gebonden App ook nog een 'test' App 'Sl!m' (blauw logo met gele uilenkop). Als je die app ook installeert op je telefoon, en laat registreren door je partner, heb je beide toegang tot de zelfde en/of rekening via elkaars account.
Dit is misschien ongewenst als ieder zo z'n eigen spaarrekeningen etc heeft...

Deze 'test' App is zeker stabiel genoeg om elkaars gegevens (adresboek ingeplande overboekingen etc) te bekijken.
Reputatie 3
Badge +3
Is hier al meer over bekend? Het is nu twee jaar geleden dat het uitgevoerd zou worden, maar we zitten hier nog mee. We overwegen nu serieus om over te stappen naar een andere bank.

Hoi @joedith,

Welkom op de community van SNS. Als je het leuk vindt, kun je hier klikken om te kijken wie er achter de schermen voor je aan de slag gaat. Ik ben het met je eens dat 2 jaar wachten erg lang is en er zijn meer mensen op de community met dezelfde wens. Je zou de optie van @eRik19 (dank je 🙂) kunnen toepassen, maar echt praktisch is het niet. Mag ik nog om een klein beetje geduld vragen? Omdat het veel voor onze klanten betekent, heb ik onlangs (weer) navraag gedaan over het inzien van gegevens bij een gezamenlijke rekening. Graag zou ik de actuele informatie hierover binnenkort met je delen.
Reputatie 3
Badge +3
Goedemiddag beste @joedith en dag allemaal,

In een ander topic op de community heb ik zojuist een update gegeven over het inzien van gegevens bij een en/of rekening. Omdat het hoog op de wenslijst staat, deel ik graag de volgende informatie met iedereen:

Op dit moment zijn (bijvoorbeeld) geagendeerde overboekingen alleen opvraagbaar door de persoon die de overboeking heeft ingelegd. SNS is het met je eens dat het handig is als deze overboekingen voor alle personen, die toegang hebben tot de rekening, inzichtelijk zijn. We hebben goed nieuws: op korte termijn worden updates in de nieuwe Mijn SNS stap voor stap live gezet. Hierbij wordt onder andere ook deze aanpassing doorgevoerd. Een exacte datum kan ik nog niet geven, maar ik kan me voorstellen dat dit nieuws door veel klanten positief wordt ontvangen. Ik houd jullie graag op de hoogte.

Reageer