Vraag

Extra SNS Betaalrekening met korting?

Ik heb de koppeling “huishoudboekje.pdf” van de SNS bank bekeken, maar dit was niet wat we zochten, namelijk een aparte en veilige huishoud rekening. Nu gebruiken we nog de ING hiervoor, maar dat zou ook SNS kunnen zijn. Aan dit bericht is een Suggestie voor U verbonden...
-
Wij hadden 2 rekeningen bij ING en stapten over op SNS, waar we nu 1 rekening hebben. Één van de twee rekeningen bij ING is nu in gebruik bij de echtgenote als een soort van "huishoudrekening", waar iedere week 200 euro op wordt gestort. Zij vindt dat eigenlijk wel makkelijk zo, en het is veiliger bij diefstal of vermissing van haar mobiel. De overstapservice voor die ING huishoudrekening hebben we al telefonisch gestopt bij SNS !
-
Suggestie: Maak een tweede SNS (huishoud)rekening mogelijk als subrekening van de bestaande SNS rekening, MET KORTINGSTARIEF. Zodat u hiermee een betere concurrentiepositie verwerft, en wij een makkelijkere manier krijgen om huishoudgeld en andere zaken te scheiden. Wat tevens veiliger is als de mobiele telefoon, met die 2e (huishoud)rekening, vermist of gestolen raakt.
Voer op de site van de rekening gemakkelijke instel-knoppen in, voor wekelijkse stortingen naar de huishoud rekening van bijv. 50/100/200/anders euro. Bij die 2e rekening kan natuurlijk ook het SNS huishoudboekje worden ingeschakeld voor categorie-indeling per afrekening.
-
De kern is, dat er een scheiding is tussen de rekening met
de meeste inkomsten, die apart en veilig thuis gebruikt wordt,
en sub-rekeningen, die voor dagelijks gebruik bestemd zijn.
-
Raakt een mobiel met subrekening gestolen of vermist, dan
blijft het risico op financiële schade kleiner, en overzichtelijk.
-
Commercieel:
Een zakgeld-rekening is uiteraard een mooie manier om in
de toekomst klanten voor de SNS te verwerfen / behouden.
Kinderen worden door hun ouders SNS wegwijs gemaakt.
-

4 Reacties

Beste @hpieters,

Welkom met je wens op de community van SNS. Ik zie dat je 'aan het opstarten' bent, daar kun je hier lezen over hoe we met elkaar omgaan. Ik heb niet 1-2-3 antwoord op je vraag, maar ik begrijp je wens en ga het aan een SNS collega vragen. Het antwoord laat ik in deze conversatie weten :)
Reputatie 2
Hoi @hpieters, wij hebben vergelijkbare constructie bij het zusje van de SNS: ASN omdat daar de betaalrekening voor 1 persoon goedkoper is, hebben we beide onze eigen rekening. Misschien is dat een goed alternatief voor de ING.

Verder zijn (betaal)rekeningen van kinderen / studenten gratis. Dus daar kun je eventueel ook je voordeel mee doen, als dat van toepassing is (ik bedoel dat zij de boodschappen dan ook maar gelijk doen).
#eRik19
Dank voor de tip.
hpieters schreef:

Suggestie: Maak een tweede SNS (huishoud)rekening mogelijk als subrekening van de bestaande SNS rekening, MET KORTINGSTARIEF. Zodat u hiermee een betere concurrentiepositie verwerft, en wij een makkelijkere manier krijgen om huishoudgeld en andere zaken te scheiden. Wat tevens veiliger is als de mobiele telefoon, met die 2e (huishoud)rekening, vermist of gestolen raakt.

Beste @hpieters,

Je praktische suggestie op de wensenlijst heb ik voorgelegd aan mijn collega. Ze liet weten dat ze je gedachte begrijpt en dat het onderwerp regelmatig bij marketing wordt besproken. Op dit moment staat het nog niet op de planning. Het pakket SNS Betalen is zorgvuldig samengesteld qua inhoud en prijs, waarbij we prijstechnisch al een scherp tarief hebben. Een tweede rekening voor de helft van de prijs kan daarom niet zomaar worden ingericht. Ondanks dat dit misschien niet de gewenste reactie is, hoop ik dat je het duidelijke antwoord kunt waarderen.

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)