Beantwoord

Geweigerde overschrijvingen verwijderen?


Toon eerste bericht

103 Reacties

Ter verdediging van de SNS-ontwikkelaars, ik merk in mijn eigen werk evengoed dat schijnbaar basale verbeteringen jaren blijven liggen omdat er te beperkte capaciteit is om én nieuwe functionaliteit te bouwen, én bestaande functionaliteit te onderhouden én acute bugs (fouten) op te lossen.
Als het al een kwestie van prioriteit is dan vloeit dat denk ik eruit voort dat je menskracht maar beperkt kunt inzetten, en dan moet je keuzes maken. Uitbreiding van het team zou dus meer voor de hand liggen.
Reputatie 3
eRik19 schreef:

[
Voor de desktop vind ik de Windows 8 hype een ramp: veel wit, veel scrollen met doorklikken en een erg lage informatiedichtheid.


Om een heleboel redenen heb ik daarom Windows 8 overgeslagen. Gewoon - na ampele overwegingen -overgegaan op 10. Een jaar de tijd gehad om gratis te upgraden.....

Ik weet het, ook W10 heeft enkele nadelen t.o.v. W7, maar die had W8 ook al.
Dennis schreef:

Hoi Koos,

Op dit moment slokken andere aanpassingen en vernieuwingen de tijd van onze ontwikkelaars op. Hierdoor kunnen wensen als deze niet op korte termijn opgepakt worden.



Op korte termijn is volgens mij qua betekenis wel wat anders dan ruim 3 jaar. :$
Goedemiddag remco48,

Daar heb je helemaal gelijk in. Ik kan hier opheldering over geven: dit jaar maken we het niet meer in orde. Wouter gaf dit afgelopen januari aan in dit topic. Het is natuurlijk niet het antwoord dat je wil horen en ik snap dat je hiervan baalt.
Reputatie 3
Voortschrijdend inzicht.............
Als een opdracht geweigerd wordt wegens onvoldoende saldo, dan kan ik deze (via het pijltje rechts) opnieuw in de verzendlijst zetten. Dat werkt voor een hernieuwde betaling.
Maar de geweigerde opdracht blijft er wil in staan, die zou dan moeten verdwijnen. Idee?
Goedemiddag Karel H.

Vind je het vervelend dat je geweigerde overboeking in Mijn SNS blijft staan? Na 3 maanden worden de geweigerde overschrijvingen automatisch uit het scherm 'Geweigerd' verwijderd. Je bent niet de enige met de wens om deze overboeking te verwijderen, daarom heb ik je vraag verplaatst naar een bestaand topic. Hier lees je dat we het voorstel hebben voorgelegd aan specialisten en dat ze aangeven dat deze wens dit jaar niet wordt vervuld.
Deze wens nemen we als input mee bij de doorontwikkeling van Mijn SNS en de mobiele app. Dat we ‘m meenemen als input betekent niet dat we de wens uitvoeren, dat is op dit moment nog niet bekend.
Reputatie 3
Tibor schreef:

Deze wens nemen we als input mee bij de doorontwikkeling van Mijn SNS en de mobiele app. Dat we ‘m meenemen als input betekent niet dat we de wens uitvoeren, dat is op dit moment nog niet bekend.


Laat ik nou begrepen hebben dat elke wens wordt meegenomen als input voor de doorontwikkeling van Mijn SNS en dat pas na gezamenlijke bespreking besloten wordt of de wens wel of niet doorontwikkeld wordt. Blijkbaar niet dus. Zo heb ik toch weer wat geleerd ;)
Tibor schreef:

Deze wens nemen we als input mee bij de doorontwikkeling van Mijn SNS en de mobiele app. Dat we ‘m meenemen als input betekent niet dat we de wens uitvoeren, dat is op dit moment nog niet bekend.



We zijn drie jaar verder en we zijn nog niet verder dan deze vage toezegging. Zo heeft meepraten geen enkele zin. Dit is namelijk niet het enige onderwerp waarbij dit gebeurt.
We vinden het belangrijk dat jullie je mening en ideeën delen op de community. Jullie input wordt gewaardeerd. Dit betekent niet dat we alle wensen en suggesties uitvoeren. Er zijn onderwerpen die dankzij de community zijn aangepakt en verbeterd en er zijn onderwerpen waarbij dit om verschillende redenen niet is gebeurd. Dit heeft vaak te maken met onze capaciteit en het aantal klanten dat baat heeft bij een verandering. Laat een onvervulde wens geen reden zijn om niet meer mee te praten.
PetervR schreef:

We vinden het belangrijk dat jullie je mening en ideeën delen op de community. Jullie input wordt gewaardeerd. Dit betekent niet dat we alle wensen en suggesties uitvoeren. Er zijn onderwerpen die dankzij de community zijn aangepakt en verbeterd en er zijn onderwerpen waarbij dit om verschillende redenen niet is gebeurd. Dit heeft vaak te maken met onze capaciteit en het aantal klanten dat baat heeft bij een verandering. Laat een onvervulde wens geen reden zijn om niet meer mee te praten.



Het gaat ook om de manier van antwoorden. Kijk hier:

Tibor 2 dagen geleden in dit onderwerp
Deze wens nemen we als input mee bij de doorontwikkeling van Mijn SNS en de mobiele app. Dat we ‘m meenemen als input betekent niet dat we de wens uitvoeren, dat is op dit moment nog niet bekend.

denis 1 uur geleden in Voorwaarden van verzekeringen in Mijn SNS?
Het toevoegen van de polisvoorwaarden nemen we als input mee bij de doorontwikkeling van Mijn SNS. Dat we ‘m meenemen als input betekent niet dat we de wens uitvoeren, dat is op dit moment nog niet bekend.

Het is bijna knippen en plakken.
Dit onderwerp heeft ruim 6000 views en 82 bijdragen veel meer dan veel andere onderwerpen. Toch zijn we drie jaar later niet verder dan hij staat op de wensenlijst dat betekent niets. Het kan nog een jaar duren, twee jaar of helemaal niet gebeuren.. En wij hebben daar helemaal nul inzicht of invloed op.
Je punt over het knippen en plakken snap ik. In onze volgende reacties houden we hier rekening mee.
Als ik alle reacties lees, leeft deze wens al meer dan een jaar en verandert er nog niets. Ook ik heb deze wens al was het alleen maar omdat ik ook de verkeerde rekening heb gebruikt voor een opdracht waardoor de betaling niet kan. Het is lastig om te zien welke rekening van welk kind is, waardoor ik de mist in ben gegaan.
Hoi Anita,

Welkom op SNS Community. Een geweigerde overboeking blijft 3 maanden staan in Mijn SNS, daarna wordt 'ie automatisch verwijderd. Balen dat je de verkeerde rekening hebt gebruikt voor een overboeking. Wist je dat je in Mijn SNS via 'Instellingen' en ' Mijn producten' de rekeningen van je kinderen een eigen naam kunt geven? Dan hou je ze beter uit elkaar als je er geld naar overboekt.
Hallo,
Ik maak soms de fout om geld uit de spaarrekening te halen zonder op de goede tab te klikken,
waardoor ik (weer) 3 maanden tegen een foute overschrijving aan moet kijken.
Voor dit soort fouten op de eigen rekening kan misschien een andere oplossing bedacht worden ?
In ieder geval is het tijd dat deze melding niet meer 3 maanden in beeld blijft !
Het is toch niet normaal dat dit al jaren op de wensenlijst staat ?
Beste @DLvD,

Bedankt voor je reactie en welkom op de community. Vanochtend heb ik je wens met de productmanager besproken. Ze kan zich voorstellen dat de informatie over een geweigerde overschrijving op een bepaald moment overbodig is, daarom verdwijnt de post na drie maanden. Sommige klanten hebben er baat bij, anderen zien het liever snel verdwijnen. Ze weet dat dit een lang gekoesterde wens is uit de community, maar in de planning van 2019 komt de aanpassing ‘geweigerde overschrijving’ niet voor.

Het spijt me dat ik niet kan tegemoetkomen aan je wens, maar ik hoop dat je mijn concrete antwoord waardeert. Graag zie ik je vaker terug op de community. Misschien is het leuk om de topic Welkom op de community eens door te lezen. Hier stelt het SNS Team zich voor, kun je jezelf voorstellen en vind je onze huisregels.
Reputatie 3
Evelyn SNS schreef:

Beste @DLvD,
in de planning van 2019 komt de aanpassing ‘geweigerde overschrijving’ niet voor.
.


Nu wordt het interessant, Evelyn.
Kennelijk bestaat er een planning voor 2019. Zou je daar iets meer over kunnen melden, en dan met name ten aanzien van de vele wensen die er op dit forum zijn geüit?
Reputatie 2
Evelyn SNS schreef:

in de planning van 2019 komt de aanpassing ‘geweigerde overschrijving’ niet voor.


Graag zou ik hier een overzichtje zien van "de planning van 2019", zodat we ons alvast een beetje kunnen verlekkeren.
Groet,
Ben :cool:
PS Of zou het ergeren worden ivm de vele niet vervulde wensen?
Koos schreef:

Nu wordt het interessant, Evelyn.



Dank je Koos,

De afgelopen dagen heb ik met plezier veel reacties, vragen en wensen van de community gelezen. In de wensenlijst houden we jullie per onderwerp op de hoogte van de ontwikkelingen die er, al dan niet, zijn. Maar ik kan me goed voorstellen dat je interesse hebt in de planning voor 2019. Die boeiende vraag zal ik intern stellen en ik verwacht dat ik er volgende week op terugkom.
Reputatie 3
Evelyn SNS schreef:

In de wensenlijst houden we jullie per onderwerp op de hoogte van de ontwikkelingen die er, al dan niet, zijn. Maar ik kan me goed voorstellen dat je interesse hebt in de planning voor 2019. Die boeiende vraag zal ik intern stellen en ik verwacht dat ik er volgende week op terugkom.


Dat valt tegen. De standaardreactie op onze wensen is: we weten niet of er iets aan wordt gedaan, maar als we iets weten horen jullie het wel.

En vervolgens blijft het stil.
Dit is ons al heel lang een ergernis.
Reputatie 2
Evelyn SNS schreef:

Die boeiende vraag zal ik intern stellen en ik verwacht dat ik er volgende week op terugkom.


Ik duim voor je om je verwachting uit te laten komen, ik zou je graag een teleurstelling willen besparen.
Groet,
Ben :cool:
PS net taartje met koffie gehad, als introductie voor de verjaardag van mijn vrouw morgen :)
Evelyn SNS schreef:

Maar ik kan me goed voorstellen dat je interesse hebt in de planning voor 2019. Die boeiende vraag zal ik intern stellen en ik verwacht dat ik er volgende week op terugkom.



Misschien kun je dan ook meteen de planning voor 2018 meenemen.
Evelyn SNS schreef:

Beste @DLvD,

Bedankt voor je reactie en welkom op de community. Vanochtend heb ik je wens met de productmanager besproken. Ze kan zich voorstellen dat de informatie over een geweigerde overschrijving op een bepaald moment overbodig is, daarom verdwijnt de post na drie maanden. Sommige klanten hebben er baat bij, anderen zien het liever snel verdwijnen. Ze weet dat dit een lang gekoesterde wens is uit de community, maar in de planning van 2019 komt de aanpassing ‘geweigerde overschrijving’ niet voor.

Het spijt me dat ik niet kan tegemoetkomen aan je wens, maar ik hoop dat je mijn concrete antwoord waardeert. Graag zie ik je vaker terug op de community. Misschien is het leuk om de topic Welkom op de community eens door te lezen. Hier stelt het SNS Team zich voor, kun je jezelf voorstellen en vind je onze huisregels.



Weet je ik zie het probleem eigenlijk niet. Erg simpel op te lossen door gewoon de mogelijkheid van "verwijderen" erbij te zetten. Wat er op neer komt dat mensen die er baat bij hebben deze melding tot 3 maanden kunnen laten staan, en andere mensen die dat niet willen de melding kunnen verwijderen.

Het is erg onhandig en zeer onprofessioneel dat dit nu al ruim 4 jaar aan de gang is en niemand van jullie programmeurs deze mogelijkheid implementeert. We hebben het hier over een ongemak wat door een programmeur binnen enkele uren misschien dagen kan worden gerealiseerd.

Triest
rokar schreef:

Weet je ik zie het probleem eigenlijk niet. Erg simpel op te lossen door gewoon de mogelijkheid van "verwijderen" erbij te zetten. Wat er op neer komt dat mensen die er baat bij hebben deze melding tot 3 maanden kunnen laten staan, en andere mensen die dat niet willen de melding kunnen verwijderen.



Hoi beste @Rokar, wat leuk dat je onze community gevonden hebt, welkom :)

Jouw oplossing klinkt goed, ik vind het een praktisch idee en het staat inderdaad al lang op de wensenlijst. Ondanks dat komt het aanpassen van de ‘geweigerde overschrijving’ niet voor in de planning van 2019. Ik vraag vaak aandacht voor vragen en wensen van community leden, maar ik kan de planning niet veranderen. We zitten overigens niet stil, ogenschijnlijk eenvoudige verbeteringen kosten nu eenmaal tijd en capaciteit. Zoals ik hier laatst liet weten wordt Mijn SNS vernieuwd en voorzien van updates. De nieuwe functies in Mijn SNS gaan stapsgewijs live, Ik hoop dat deze nuttig voor je zijn en kijk uit naar je ervaringen.

Reageer

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)