SNS

Beantwoord

Geweigerde overschrijvingen verwijderen?

• 22 september 2014
  • 106 Reacties
  • 20148 Keer bekeken

Toon eerste bericht

106 reacties

Ondanks dat komt het aanpassen van de ‘geweigerde overschrijving’ niet voor in de planning van 2019.
Er is dan in ieder geval één positief punt. Er bestaat een planning voor 2019.
Als je die planning nu eens bekend maakt (waar al heel vaak om is gevraagd, ieder jaar) dan hoeft een aantal toekomstige vragen misschien niet eens gesteld te worden. Bespaart weer aan frustraties.
Reputatie 3
Badge +3
Beste @Koos en allemaal,

Met plezier vraag ik (intern) tijd en aandacht voor de wensen van de community. Ik kan me voorstellen dat mijn inspanningen misschien niet altijd zichtbaar zijn, maar je kunt erop vertrouwen dat ik me persoonlijk inzet om langgekoesterde, maar ook simpele of praktische wensen concreet te maken met een oplossing. Hoe graag en spoedig ik ook zou willen, veranderingen en innovaties kosten tijd. Binnen SNS (als onderdeel van de Volksbank) bestaan er veel en complexe planningen. Deze interne planningen zijn bedoeld voor medewerkers van SNS, ze worden nu én in de toekomst extern niet gedeeld. Wanneer er goed nieuws is zoals een uitbreiding van onze diensten of als er een belangrijke update aankomt, dan spring ik op de bres voor de community om de informatie snel met jullie te kunnen delen.
Positief: dat is tenminste een antwoord. Hebben we eerder nooit gekregen.
Negatief: dan blijf ik "zeuren" over belangrijke zaken die nog niet zijn gerealiseerd en waarvan ik niet weet of ze op de korte-termijn planning staan...
En nu nog steeds niet na al die jaren, Heel jammer. Zo veel werk kan dat niet zijn
Reputatie 1
Goedemiddag @Scouser, dat deze wens er ligt weten we en Evelyn heeft het meegenomen. Als het in de toekomst verandert, dan laten we het hier weten.
Graag een optie voor het zelf kunnen verwijderen van geweigerde overschrijvingen, nadat de betaling opnieuw is klaargezet. Het is vervelend om elke keer weer te controleren of de betaling is voldaan.

Reageer