SNS

Beantwoord

Historisch overzicht (Huishoudboekje), ook op Spaarrekening?

• 6 november 2016
  • 6 Reacties
  • 10374 Keer bekeken

Hallo, als ik mijn betaal rekening open in mijn sns, dan kan ik een overzicht van mijn transacties uit het verleden bekijken. Ik krijg een mooie staaf grafiek.
Ik zou een dergelijke grafiek ook willen zien voor mijn spaar rekening. Als ik deze echter selecteer en vervolgens het huishoudboekje open dan zie ik nog steeds de grafiek van transacties van mijn betaal rekening......
Waar om is dat?.
icon

Beste antwoord door Marijke 8 november 2016, 14:45

Hoi charel,

Van de marketeer Sparen kreeg ik de volgende tip: klik in het huishoudboekje op 'Overzicht', nu kom je in een menu waarin je de rekeningen selecteert die je wil zien. Kies hier voor je spaarrekening. Dan zie je een overzicht van je spaarrekening. Je selecteert dus rekeningen vanuit het huishoudboekje. Is dit een oplossing?
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

6 reacties

Welkom op de community, charel. Leuk dat je meteen een interessante vraag stelt. Gebruik je Mijn SNS of onze mobiele app? Om je spaarrekening inzichtelijk te maken zijn er spaarpotten. Het huishoudboekje, met daarbij de staafgrafiek om je uitgaven inzichtelijk te maken, bieden we alleen aan op de betaalrekening.

Om wegwijs te worden lees je het topic Welkom op de community door. In de Koffiekamer kom je meer te weten over andere leden en stel je jezelf voor.
Ik krijg het staafdiagram ook alleen te zien bij de betaalrekening.
Ik heb het idee dat charel dat ook graag wil voor haar internetspaarrekening.
Badge +2
Dat klopt, Blacktomcat. Uit de vraag van charel maak ik op dat het wenselijk is om een staafdiagram van de spaarrekening te zien. Zoals StefanB hierboven uitlegt, gebruik je het huishoudboekje alleen bij de betaalrekening.
Ik heb er zelf geen behoefte aan, maar anderen, zoals charel, mogelijk wel.
Badge +2
Daar heb je gelijk in. De wens van charel zet ik door naar de marketeer Sparen. Olaf voegt deze wens toe aan de wensenlijst.
Badge +2
Hoi charel,

Van de marketeer Sparen kreeg ik de volgende tip: klik in het huishoudboekje op 'Overzicht', nu kom je in een menu waarin je de rekeningen selecteert die je wil zien. Kies hier voor je spaarrekening. Dan zie je een overzicht van je spaarrekening. Je selecteert dus rekeningen vanuit het huishoudboekje. Is dit een oplossing?